تربیت نیروی کار ماهر؛ مأموریت اصلی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای
کد خبر: 3923090
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

تربیت نیروی کار ماهر؛ مأموریت اصلی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای

شهردار سمنان با بیان اینکه جایگاه دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای در تربیت نیروی کار مهارتی ممتاز است، گفت: مساعدت لازم در خصوص رفع مشکلات دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای سمنان انجام می‌شود.

جایگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در تربیت نیروی کار مهارتی ممتاز است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، محمد ناظم رضوی، شهردار سمنان امروز، 25 شهریورماه در بازدید از این دانشگاه با اشاره به جایگاه ممتاز دانشگاه فنی و حرفه‌ای و لزوم استفاده از ظرفیت‌های این مراکز آموزش عالی توسط تمام نهادها، سازمان‌های دولتی و همچنین رسالت شهرداری در توسعه و پیشرفت مراکز علمی و پژوهشی گفت: مساعدت لازم در خصوص رفع مشکلات دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای پسران و دختران سمنان انجام می‌شود.

وی ضمن حمایت از دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای استان و اعلام کمک به این مجموعه، متذکر شد: درخواست‌های مورد نظر به‌صورت کتبی به دفتر شهردار ارائه شود تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

رضا نقدی، رئیس دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای استان با تأکید بر اینکه رسالت و مأموریت اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و نیز تعامل با مراکز صنعتی و بخش‌های دولتی و خصوصی است، اظهار کرد:‌ 60 درصد دانشجویان این دانشگاه در مقطع کاردانی و 40 درصد در مقطع کارشناسی مشغول تحصیل هستند.

نقدی با تأکید بر اینکه دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای دولتی و تحصیل در مراکز این دانشگاه رایگان است، یادآور شد: این دانشگاه به‌‌عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با 4‌ هزار دانشجو در ۵۸ رشته کاردانی و کارشناسی مهارتی است که از این تعداد ۳۸ رشته در مقطع کاردانی و ۲۰ رشته در مقطع کارشناسی در شهرستان‌های سمنان‌، شاهرود و امیرآباد دامغان است.

انتهای پیام
captcha