همکاری ۷۰ طلبه سمنانی در شرایط کرونا برای کمک به مردم
کد خبر: 3923987
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

همکاری ۷۰ طلبه سمنانی در شرایط کرونا برای کمک به مردم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان با بیان اینکه ۷۰ طلبه در شرایط کرونا برای کمک به مردم همکاری دارند، گفت: ۱۴ عنوان برنامه دفاع مقدس نیز توسط طلاب و روحانیان اجرا می‌شود.

همکاری 70 طلبه سمنانی در شرایط کرونا برای کمک به مردم

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان عصر روز گذشته، 29 شهریورماه در نشست خبری به‌مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه ۱۴ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس توسط سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان اجرا می‌شود، اظهار کرد: تجلیل از روحانیت و طلاب جهادگر در حوزه سلامت و مقابله با کرونا ویروس و روحانیان ایثارگر، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه و برگزاری یادواره شهدای روحانی و مدافع حرم از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب باید در این شرایط به نسل جدید بیان شود و در این راستا اگر چه در نبرد رودررو با دشمن نیستم اما در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، عملیات روانی و مجازی مورد تهاجم دشمن قرار داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان با بیان اینکه ۷۰ طلبه استان در شرایط کرونا برای کمک به مردم همکاری دارند، اظهار کرد: اگرچه بسیاری از این افراد، گرفتار کرونا شده‌اند؛ اما گام برداشتن در این سنگر را همچنان حفظ کرده و به ارائه خدمت می‌پردازند.

دیباجی با بیان اینکه امروز نیز کشور در شرایط جنگی قرار دارد و هر فردی در هر جایگاهی باید خدمت خود را به‌درستی انجام دهد، متذکر شد: روحانیان و طلاب در جهاد سلامت برای کمک به مردم در شرایط بیماری کرونا با همه وجود در میدان حضور دارند.

به گفته وی، رسانه مهم‌ترین ابزار دشمن برای عملیات روانی علیه نظام اسلامی است و بر این اساس تولیدات رسانه‌ای جذاب و اقناعی باید در دستور کار قرار گیرد که در این شرایط حساس قطعاً انقلابی عمل کردن دستگاه‌ها با همراهی مردم می‌تواند راه نجات قلمداد شود و از سویی باید نسخه اطمینان‌بخش مبتنی بر ظرفیت‌های داخلی برای اداره کشور باشد تا این موارد به ماندگاری نظام کمک کند.

انتهای پیام
captcha