برپایی نمایشگاه «جلوه ایثار» در دامغان
کد خبر: 3924555
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

برپایی نمایشگاه «جلوه ایثار» در دامغان

فرمانده سپاه ناحیه دامغان درباره برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان، گفت: راه‌اندازی نمایشگاه جلوه ایثار در دانشگاه آزاد دامغان یکی از برنامه‌های شاخص این شهرستان است.

برپایی نمایشگاه «جلوه ایثار» در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، محمدحسین تقی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه دامغان امروز، اول مهرماه با اشاره به برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در دامغان، گفت: برپایی نمایشگاه جلوه ایثار با همکاری و میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و با هدف معرفی دلاورمردی و ایثارگری‌های رزمندگان به‌ویژه رزمندگان این شهرستان آغاز به‌کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه انتقال مفاهیم عمیق دفاع مقدس مانند ایثارگری، به تصویر کشیدن خلوص رزمندگان اسلام در زمره محورهایی است که برپاکنندگان این نمایشگاه دنبال می‌کنند، متذکر شد: این نمایشگاه به روی تمام علاقه‌مندان باز است و گرامیداشت نام شهید مدافع حرم هادی شجاع یکی از محورهای اصلی آن محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه دامغان یادآور شد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس که مخاطب آن‌ها نوجوانان و جوانان و به‌ویژه دانش‌آموزان هستند در صحنه حقیقی و فضای مجازی فراوان هستند؛ اما یکی از شاخص‌ترین آن‌ها به صدا درآمدن زنگ مقاومت است.

تقی‌پور با اشاره به اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس برای بازگو کردن رشادت‌های رزمندگان دامغانی، افزود: تجلیل از فرزندان شاهد و ایثارگر تحت عنوان طرح هر شهید آبروی محله از دیگر طرح‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

وی از برگزاری یادواره‌های کوچک شهدا در ۴۰ محله دامغان خبر داد و گفت: شرایط کرونا و جامعه امروز سبب شده تا برگزاری مراسم ویژه هفته دفاع‌ مقدس در دامغان نیز دستخوش تغییراتی شود که امیدواریم با این برنامه‌ها بتوانیم بخشی از رسالت‌مان یعنی انتقال معارف دفاع مقدس به نسل جوان را محقق کنیم.

انتهای پیام
captcha