وحدت و مقاومت؛ مهم‌ترین آموزه دفاع مقدس
کد خبر: 3924831
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

وحدت و مقاومت؛ مهم‌ترین آموزه دفاع مقدس

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دفاع مقدس برای جامعه، وحدت و مقاومت است، گفت: این دو اصل مهم، دلیل پیروزی ملت ایران است.

وحدت و مقاومت؛ مهمترین آموزه دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری، فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان  عصر روز گذشته، یکم مهرماه در مراسم تجلیل از کارمندان ایثارگر دستگاه‌های اجرایی استان در پارک موزه دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا و ایثارگران با بیان اینکه بزرگداشت و یادآوری حماسه‌آفرینی دلیرمردان و شیر‌زنان میهن اسلامی بهانه‌ای برای تجدید پیمان با انسان‌های وارسته است، اظهار کرد: آن‌ها جان گرانمایه خود را در راه حفظ اسلام، کیان و امنیت سرزمین گذشتند تا رسالتشان را به نیکی به جای بیاورند.

وی افزود: رسالت دیروز رزمندگان امروز به ما رسیده و باید از آن پاسداری کنیم و در این راستا ایمان و اخلاص جهت رهایی دنیا و تعلقاتش در راهی پر خطر که جان شیرین را بر کف قرار دادند کار ساده‌ای نیست و به راحتی نمی‌توان از آن صحبت کرد؛ لذا امروز تنها می‌توان از این ایثارگری‌ها درس گرفت و از مقام شامخ شهدا، تجلیل کرد.

منصوری ادامه داد: مسئولان در برابر خون شهدا رسالتی سنگین دارند و در این راستا کار برای مردم ادامه راه آن‌هاست و از سوی دیگر زندگی و اعمال ما باید به‌گونه‌ای رقم بخورد که شایسته جانفشانی‌های عاشقانه مردان و زنان مبارز و آزاده کشورمان باشد تا در به ثمر نشستن رشد، بالندگی، توسعه و سرافرازی ایران اسلامی گام‌های بلندی برداریم.

معاون استاندار سمنان با تأکید بر اینکه یکی از اقدامات اساسی برای روشن شدن افکار جامعه پیام‌آوری زینب‌گونه‌ خانواده‌ها، نزدیکان و هم‌رزمان شهدا و بازخوانی روزهای دفاع مقدس و حال و هوای حاکم بر اذهان و تفکر رزمندگان است، متذکر شد: این امر سبب احساس مسئولیت‌ها در جامعه بیشتر شود و بدانیم که هر یک به چه میزانی در تعیین سرنوشت میهن اسلامی تأثیرگذار هستیم.

به گفته وی، رزم امروز ما کار کردن درست برای مردم و کشور است، بر این اساس درس بزرگ دفاع مقدس برای ما مشق وحدت و مقاومت است، وحدت کلمه نیاز امروز جامعه است زیرا اعتقاد داریم سهمگین‌ترین ضربه‌ها زمانی است که از درون شکاف ایجاد شده و انسجام و وحدت از بین برود.

انتهای پیام
captcha