اتحاد مهم‌ترین رمز پیروزی در عرصه جنگ اقتصادی است
کد خبر: 3924837
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

اتحاد مهم‌ترین رمز پیروزی در عرصه جنگ اقتصادی است

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس وحدت و همدلی بین همه قواست، گفت: اتحاد به‌عنوان رمز پیروزی باید در عرصه جنگ اقتصادی امروز نیز سرلوحه قرار گیرد.

اتحاد مهمترین رمز پیروزی در عرصه جنگ اقتصادی است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از دفتر امام جمعه شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه این شهر صبح امروز، 2 مهرماه در دیدار با فرماندهان لشکر ۵۸ ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان با بیان اینکه مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس وحدت بین نیروهای مسلح است، گفت: این اتحاد و برادری در فرماندهی، همدلی و همکاری مشترک در بسیاری از عملیات‌ها کارساز و تأثیرگذار بود.

وی ادامه داد: امروز اگر چه در جنگ تن‌به‌تن با دشمن قرار نداریم اما تحریم‌های ظالمانه ما را به عرصه جنگ اقتصادی کشانده و ضروری است برای حل مشکلات اقتصادی به وحدت و ایثارگری روی‌ آوریم و آن را پیشه کار خود کنیم.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه گرانقدری است که هر چقدر بگذرد تاریخ مصرف ندارد و برای نسل نو همچنان جدید است، یادآور شد: با توجه به اینکه نسل امروز دوران جنگ را درک نکرده باید ابعاد مختلف آن برای جوانان بازگو شود.

امینی متذکر شد: چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت خوبی خواهد بود برای بیان رشادت، دلیری و جوانمردی نسلی که از جان و مال خود گذشتند تا امروز کشور روی آرامش و امنیت را ببیند.

امام جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه شهیدان و فرماندهان ارتش در شرایط جنگ همه وظایف خود را به‌درستی انجام دادند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست اهریمن بیفتد، یادآور شد: امروز نیز وظیفه همه ما حفاظت و پاسداری از همین میراث ارزشمند شهدا و جانبازان در همه عرصه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام
captcha