کسب رتبه برتر جذب دانشجو از سوی دانشگاه قرآن و حدیث سمنان
کد خبر: 3924851
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

کسب رتبه برتر جذب دانشجو از سوی دانشگاه قرآن و حدیث سمنان

مسئول نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث سمنان از کسب رتبه چهارم در حوزه جذب دانشجو از بین ۳۰ نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث در سطح کشور در سال جاری خبر داد.

کسب رتبه برتر جذب دانشجوی دانشگاه قرآن و حدیث سمنان

محمد ابراهیمی، مسئول نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث استان سمنان در گفت وگو با ایکنا، از پذیرش دانشجوی بدون کنکور در مقطع کارشناسی دانشگاه قرآن و حدیث شاهرود خبر داد و گفت: در حال حاضر در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث (تحصیل به‌صورت مجازی و از طریق اینترنت) در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های قرآن و حدیث، روانشناسی، فقه و حقوق اسلامی دانشجو پذیرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی کلاس‌های این دانشگاه به شیوه مجازی و بدون نیاز به حضور در کلاس است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ هفتم مهرماه 99 با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش بدون محدودیت همزمان با دیگر رشته‌های دانشگاهی در این دانشگاه ثبت‌نام کنند.

مسئول نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث استان از کسب رتبه چهارم در حوزه جذب دانشجو از میان 30 نمایندگی‌ دانشگاه قرآن و حدیث در سطح کشور، تهران، قم، مشهد و شاهرود خبر داد و افزود: در سال تحصیلی جدید این دانشگاه در حوزه پذیرش و جذب دانشجویان جدیدالورود دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد رشد ۴۰ تا ۶۰ درصدی داشته است.

وی به مزیت تحصیل در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: امکان تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو، پایین‌ترین شهریه دانشگاهی، اختصاص وام برای همه دانشجویان و برگزاری کلاس‌های درس به‌صورت مجازی و الکترونیکی از جمله مهم‌ترین این مزایا است.

به گفته ابراهیمی، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفتر مرکزی مؤسسه به نشانی شاهرود خیابان ۲۲ بهمن کوچه ۱۲ مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۱۲۶۷۳۳۱۴۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha