تقدیر از معلم مبتکر دامغانی/ بازگرداندن قرآن به کتاب درسی
کد خبر: 3925076
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

تقدیر از معلم مبتکر دامغانی/ بازگرداندن قرآن به کتاب درسی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از بانوی معلم دامغانی که تصویر قرآن حذف شده در کتاب فارسی اول دبستان را با ابتکاری جالب و چاپ برچسب بازگردانده بود تقدیر کرد.

تقدیر از معلم مبتکر دامغانی/ بازگرداندن قرآن به کتاب درسی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیر کل این اداره عصر روز گذشته دوم مهرماه با حضور در آموزشگاه دخترانه فرهنگ دامغان ضمن ستودن عمل متعهدانه معلم دامغانی به عنوان آموزگاری مسلمان و بصیر گفت: قرآن‌کریم جامع‌ترین دستورات و تعالیم الهی برای زندگی سعادتمند بشری و پایه و اساس تعلیم و تربیت اسلامی است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان باید از پایین‌ترین سطوح آموزشی با ماهیت، اهمیت و آموزه‌های قرآن کریم آشنا شوند و هر عمل و اقدامی بر خلاف این رویه مخالفت با تعالیم حقه اسلام، مکتب اهل بیت (ع) و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

یادآور می‌شود در این مراسم که رؤسای ادارات آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی دامغان حضور داشتند، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تقدیم لوح تقدیر و هدایایی از این بانوی معلم و مبتکر دامغانی اکرم مطهری‌نژاد آموزگار پایه اول ابتدایی دخترانه آموزشگاه فرهنگ شهرستان دامغان تجلیل به عمل آورد.

گفتنی است در پی حذف تصویر قرآن از کتاب فارسی مقطع اول ابتدایی که انتقادات بسیاری را در سطح جامعه به همراه داشت بانوی معلم مبتکر و بصیر دامغانی با چاپ کردن تصویر قرآن‌کریم و هدیه‎دادن به دانش‌آموزان کتاب، تصویر قرآن را دوباره به کتب درسی بازگرداند.

انتهای پیام
captcha