افتتاح خانه عالم در بیارجمند
کد خبر: 3925208
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

افتتاح خانه عالم در بیارجمند

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان از افتتاح خانه عالم روستای رضاآباد واقع در بخش بیارجمند شهرستان شاهرود همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

افتتاح خانه عالم بیارجمند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل این اداره شب گذشته، 3 مهرماه در مراسم افتتاح خانه عالم در روستای رضاآباد خارتوران بیارجمند گفت: این روستا یکی از جنوبی‌ترین روستاهای کویرنشین استان در شهرستان شاهرود است و این خانه عالم در زمینی به وسعت ۱۵۰ مترمربع و با زیربنای ۸۰ مترمربع احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه این خانه عالم با همکاری قرارگاه سازندگی سپاه ساخته شده است، اظهار کرد: ارائه خدمات و استقرار روحانی در روستای دور افتاده و کویرنشین رضاآباد، نیازمند محلی برای اسکان روحانی بود که خوشبختانه با همکاری دهیاری و بخشداری، بسیج سازندگی و تبلیغات اسلامی شاهد ساخت و افتتاح این خانه عالم روستایی بودیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افتتاح این طرح عمرانی را یکی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و افزود: فراهم شدن امکان اعزام و استقرار روحانی در چنین روستاهایی که تا مرکز شهرستان بالغ بر ۲۴۰ کیلومتر فاصله دارند آن هم به مثابه یک مطالبه مردمی و عمومی جز در سایه مجاهدت‌های رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی میسر نمی‌شد.

شکری با بیان اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی به روستای رضاآباد روحانی اعزام کرده است، گفت: ترویج شعائر دینی و اسلامی، بیان موضوعات و برگزاری محافل مذهبی، مراسم، نماز جماعت و … در زمره رسالت‌های این روحانیان است.

انتهای پیام
captcha