متولیان امور فرهنگی ریشه‌های فکری دفاع مقدس را ترویج دهند
کد خبر: 3925403
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

متولیان امور فرهنگی ریشه‌های فکری دفاع مقدس را ترویج دهند

امام جمعه بسطام با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنجینه عظیم برای ملت ایران اسلامی است، گفت: متولیان امور فرهنگی ریشه‌های فکری دفاع مقدس را ترویج دهند.

متولیان امور فرهنگی ریشه‌های فکری دفاع مقدس را ترویج دهند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از دفتر امام جمعه بسطام، حجت‌الاسلام سیدعلی رضوی‌نسب، امام جمعه صبح امروز، 5 مهرماه در مراسم ادای احترام مسئولان نهادهای اجرایی و خدماتی شهر بسطام به شهدای این دیار که در گلزار شهدا برگزار شد، با اشاره به اهمیت ترویج اهداف و زمینه‌ها و محورهای اصلی دفاع مقدس، گفت: دستگاه‌های فرهنگی ریشه‌های فکری دفاع مقدس را ترویج دهند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید دارند که دفاع مقدس یک گنجینه ارزشمند و بزرگ است و در این راستا باید همه تلاشمان را برای حفظ این گنجینه ارزشمند به‌کار ببریم و با اقدامات فاخر فرهنگی و هنری و با استفاده از ظرفیت‌های امروز درصدد باشیم که مفاهیم این گنجینه ارزشمند را به نسل آتی منتقل سازیم.

امام جمعه بسطام خواستار توجه نهادهای فرهنگی به موضوع دفاع مقدس و نشر ارزش‌های آن شد و افزود: هر‌چه درباره این رویداد عظیم کار شود، باز هم کم است؛ لذا نباید برنامه‌های مرتبط با دفاع مقدس و شهدا را تنها به هفته دفاع مقدس ختم و محدود کرد.

رضوی‌نسب با تأکید بر اینکه شهدا باید به نسل جوان ما شناسانده شده و سیره آن‌ها تبیین شود، یادآور شد: باید از ابزارهایی که مورد استفاده نسل امروز است و به نوعی می‌تواند شرایط ارتباط با این نسل را تقویت کند، بهره کافی را برد.

انتهای پیام
captcha