شرکت یک میلیون نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی
کد خبر: 3925577
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸

شرکت یک میلیون نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) با بیان اینکه برگزاری جشنواره رضوی به‌صورت مجازی در دستور کار است، گفت: یک میلیون نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.

شرکت یک‌میلیون نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش ایکنا از سمنان، محمود‌رضا برازش، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا‌(ع) عصر روز گذشته، 5 مهرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یک‌ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند، گفت: آمار بالای افراد شرکت‌کننده در جشنواره گواه استقبال خوب عموم از آن است.

به گفته وی، مازندران بیشترین تعداد شرکت‌کننده را در سطح کشور به خود اختصاص داده و در این راستا ۸۰ هزار دل‌نوشته از این استان به دبیرخانه جشنواره رضوی ارسال شد‌.

برازش با تأکید بر اینکه برگزاری جشنواره رضوی نسبت به سال‌های قبل با تغییراتی همراه است، متذکر شد: امسال با بیماری کرونا مواجه هستیم؛ لذا برگزاری آن به شکل مجازی در دستور کار قرار دارد تا ماهیت آن تعطیل نشود.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا‌(ع) گفت: اثرگذاری جشنواره رضوی را می‌توان از میزان شرکت‌کنندگان به‌خوبی درک کرد و بر این اساس در جشنواره رضوی علاوه بر کتابخوانی مواردی نظیر انیمیشن و هنرهای مفهومی نیز گنجانده‌ شده است.

انتهای پیام
captcha