برپایی نمایشگاه عکس سوگواره «مهر محرم» در حرم رضوی
کد خبر: 3927317
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

برپایی نمایشگاه عکس سوگواره «مهر محرم» در حرم رضوی

مدیرکل ارشاد سمنان از برپایی نمایشگاه عکس‌های منتخب سوگواره بین‌المللی «مهر محرم» در حرم رضوی و در آستانه اربعین حسینی خبر داد.

برپایی نمایشگاه عکس‌های منتخب سوگواره «مهر محرم» در حرم مطهر رضوی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان عصر روز گذشته، 13 مهرماه از برپایی نمایشگاه عکس‌های منتخب سوگواره بین‌المللی «مهر محرم» در حرم رضوی و در آستانه اربعین حسینی خبر داد و گفت: این نمایشگاه پانزدهم مهر در نگارخانه رضوی موزه آستان قدس رضوی واقع در صحن کوثر حرم مطهر رضوی گشایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه مراسم گشایش این نمایشگاه ساعت 10 روز سه‌شنبه هفته‌ جاری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این نمایشگاه تا 30 مهر از ساعت هشت صبح تا 17 عصر برای بازدید زائران حرم رضوی و علاقه‌مندان به هنر عکس عاشورایی دائر است.

مدیرکل ارشاد استان افزود: در این نمایشگاه ده‌ها قطعه تک عکس و مجموعه عکس از آثار منتخب سوگواره بین‌المللی مهر محرم در معرض دید قرار خواهد گرفت. در برپایی این نمایشگاه این اداره‌کل به همراه مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، کانون خادمیاران رضوی استان سمنان، مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد و مؤسسه موج فرهنگ سمنان مشارکت و همکاری دارند.

به گفته وی، این دومین نمایشگاه عکس‌های منتخب سوگواره بین‌المللی مهر محرم است که برای دومین سال متوالی در حرم مطهر رضوی برپا می‌شود و این نمایشگاه در ایام اربعین حسینی و نیز سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا‌(ع) در مشهد مقدس آماده بازدید است.

فلاح متذکر شد: سوگواره بین‌المللی مهر محرم همه ساله به‌همت مؤسسه موج فرهنگ و با همکاری مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha