تهیه طرح جامع توسعه مقبره شهدای گمنام شاهرود
کد خبر: 3927321
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

تهیه طرح جامع توسعه مقبره شهدای گمنام شاهرود

فرماندار شاهرود از تهیه طرح جامع توسعه مجموعه شهدای گمنام این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح نحوه بهره‌برداری فرهنگی و توسعه‌ای این مکان مقدس را در درون خود جای می‌دهد.

تهیه طرح جامع توسعه مقبره شهدا گمنام شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شاهرود، نادر فخری، فرماندار، عصر روز گذشته، 13 مهرماه در نشست هیئت امنای مجموعه شهدای گمنام با بیان اینکه هیئت امنای مجموعه شهدای گمنام بر اساس اساسنامه و پس از صدور احکام اعضا توسط بنیاد حفظ آثار تشکیل شد، گفت: هدف از تشکیل هیئت امنا، سیاست‌گذاری و کمک به برنامه‌ریزی، توسعه و نظارت بر وضعیت مجموعه است.

وی افزود: باید با برنامه‌ریزی لازم  و تهیه طرح جامع توسعه به این مجموعه توجه بیشتری شود و در این راستا مجموعه شهدای گمنام یک مجموعه ارزشی و مقدس و بسیار مهم برای ترویج فرهنگ دینی و ایثار و شهادت در شهرستان محسوب می‌شود.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه تدوین طرح توسعه این مجموعه شامل نحوه بهره‌برداری و انجام برنامه‌های فرهنگی در این مجموعه دارای ضرورت است، متذکر شد: به تازگی سر در ورودی این مجموعه با کمک شهردار و شورای شهر نصب شده که بهبود شاخص‌های فیزیکی این مجموعه را نوید می‌دهد.

به گفته وی، طبق تصمیم‌گیری‌های انجام شده یک نفر روحانی مدیریت فرهنگی این مجموعه را به عهده خواهد گرفت تا با انجام کارهای فرهنگی این مکان به‌عنوان یک پایگاه برای برنامه‌های محوری مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha