تجلیل از طلاب بسیجی مبارزه با کرونا در سمنان
کد خبر: 3928177
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

تجلیل از طلاب بسیجی مبارزه با کرونا در سمنان

طلاب بسیجی و پیشکسوتان روحانی استان سمنان در راه مبارزه با کرونا خوش درخشیده‌اند که به پاس این مجاهدت‌ها و‌ ایثارگری‌ها از آنها تجلیل شد.

تجلیل از طلاب بسیجی مبارزه باکرونا در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان عصر روز گذشته 17 مهر در مراسم تجلیل از طلاب بسیجی در جبهه مبارزه با کرونا در سمنان با بیان اینکه روحانیت مجاهد و ایثارگر همواره مایه عزت و آبروی اسلام بوده و هستند اظهار کرد: این ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ها با پایان جنگ خاتمه نیافت و در دوران‌ها و برهه‌های مختلف انقلاب و نظام تداوم یافت که نمونه‌های آن را در حضور طلاب و روحانیان بسیجی در وقایع و بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله شاهد و ناظر بوده و هستیم.

وی ادامه داد: طلاب بسیجی استان پیشگامی خود را در راه خدمت به مردم از زمان شیوع ویروس کرونا بار دیگر به همگان اثبات کردند.

دیباجی با اشاره به اینکه مردان و زنان طلبه بسیجی استان و پیشکسوتان روحانی در روزهای سخت کرونایی با عمل به هنگام خویش، برترین جلوه تبلیغ عینی دین و اخلاق را به منصه ظهور رساندند افزود: آنها در این آزمون بزرگ، همچون دیگر مردم انقلابی و شهید پرور، خوش درخشیدند.

به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان؛ ایران اسلامی مانند همیشه همدل و همگام اینبار در صحنه مبارزه با ویروس کرونا در میدان است و در این میدان رزم همه از کادر بهداشتی و درمانی تا طلبه و روحانی آماده خدمت‌رسانی هستند و این ایثار و مجاهدت‌ها تا مهار کرونا ادامه دارد.

دیباجی با تاکید بر اینکه طلاب بسیجی و پیشکسوتان روحانی در استان  یکی از جمله اقشاری بودند که از همان روزهای نخست شیوع کرونا در استان سمنان لباس رزم برتن کردند و به مقابله با این ویروس خطرناک برخواستن افزود: گروهی از این طلاب بسیجی در عرصه‌های مختلف از دوخت و دوز ماسک گرفته تا تهیه مواد ضدعفونی کننده و تهیه سبدهای معیشتی و تیمار و دلداری بیماران مبتلا به کرونا حضوری چشمگیر از خود نشان داده‌اند.

وی متذکر شد: گروهی دیگر از این طلاب به صورت خودجوش و داوطلبانه در امر غسل و کفن و دفن مبتلایان به کرونا مشارکت کردند و اینگونه از جان خود در راه خدمت به مردم مایه می‌گذارند.

انتهای پیام
captcha