بسیج مدرسه‌ای که تفکر ناب در آن تربیت شده است
کد خبر: 3937379
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

بسیج مدرسه‌ای که تفکر ناب در آن تربیت شده است

استاندار سمنان با اشاره به اینکه مردم همیشه از نقش‌آفرینی بسیج در همه عرصه‌ها رضایت داشته‌اند و قدردان زحمات بسیجیان هستند، گفت: بسیج مدرسه‌ای است که تفکر ناب در آن تربیت شده است.

بسیج مدرسه‌ای است که تفکر ناب در آن تربیت شده است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، پنجم آذرماه در جلسه تجلیل از فرماندهان بسیج ادارات کل و کارمندان استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج مدرسه‌ای است که تفکر ناب در آن تربیت شده و با توکل بر خدا و برای خداوند همیشه عمل می‌کند، گفت: عامل تعیین‌کننده پیروی ما در دوران دفاع مقدس بسیج بوده که این تفکر به کل مجموعه نیروهای مسلح تزریق شد و حماسه‌های بی‌نظیری خلق شد.

وی افزود: در طول 40 سال اخیر در هر مقطعی بسیج نقش‌آفرینی کرده و در دوران سازندگی بعد از جنگ تحمیلی نیز نقش‌آفرینی مؤثری داشته است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه دستاوردهای بسیجیان در دانش هسته‌ای و نانوتکنولوژی بر همگان روشن است و همه را به وجد آورده و این موفقیت‌ها از برکات تفکر بسیجی در این افراد است، یادآور شد: در مقابله با بیماری کرونا از آغاز بسیجیان همراه دولت و کادر درمانی بوده‌اند و امیدواریم در طرح شهید سلیمانی نقش‌آفرینی این افراد در محله‌ها بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه مردم همیشه از نقش‌آفرینی بسیج در همه عرصه‌ها مانند کمک‌رسانی در سیل رضایت داشته‌اند و قدردان زحمات بسیجیان هستند، اظهار کرد: امروز کشور ما در شرایط سختی قرار گرفته و باید مسئولان در کنار مردم باشند تا هرچه زودتر مشکلات رفع شود.

استاندار سمنان با قدردانی از زحمات کادر درمانی استان، گفت: این افراد نیروهای بسیجی هستند که با روحیه بسیجی به مردم خدمات می‌دهند و قدردان زحمات این افراد هستیم.

انتهای پیام
captcha