فراخوان مشارکت‌ مردمی در برنامه‌های تبلیغات اسلامی سمنان اعلام شد
کد خبر: 3938734
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

فراخوان مشارکت‌ مردمی در برنامه‌های تبلیغات اسلامی سمنان اعلام شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اعلام فراخوان مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های تبلیغی و ترویجی و همچنین فرهنگی این اداره‌کل خبر داد.

ارائه فراخوان مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های تبلیغی و ترویجی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان، 12 آذرماه در سخنانی اظهار کرد: فراخوان عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در زمینه جلب مشارکت‌های عمومی و مردمی در برنامه‌های مختلف با محورهای فرهنگ‌مداری، تربیتی، پژوهشی، آموزش تربیتی، فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و تبیینی و… است که در این راستا علاقه‌مندان به همکاری در طرح‌های این اداره‌کل به سامانه www.pishraftyaran.ir و یا به دفاتر تبلیغات اسلامی استان مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه مشارکت مردمی و همچنین مردمی‌ کردن برنامه‌های تبلیغات اسلامی هدف این فراخوان عمومی است، افزود: پژوهش‌های محتوایی شامل مشارکت در تولید محتوای فکری و اندیشه‌ورزی، تحلیل کلان و موضوعی، شناسایی مسائل بومی و منطقه‌ای و طراحی فرهنگی یکی از زمینه‌هایی است که همکاری مردم را با اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان فراهم کرده است.

شکری در خصوص محورهای مشارکت مردمی با برنامه‌های این اداره‌کل، افزود: علاقه‌مندان به فعالیت در زمینه‌های تبیینی و تبلیغی شامل مشارکت در ساماندهی تبلیغات مردمی و جامعه مبلغان مذهبی، توانمندسازی، حمایت و نظارت‌های مردمی بر فعالیت جامعه تبلیغی از جمله بخش‌های این محور است که علاقه‌مندان می‌توانند در آن فعالیت داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان درباره محورهای آموزشی و تربیتی افزود: مشارکت در مجموعه‌های تبیینی مانند مؤسسات قرآنی، خانه‌های قرآنی، بیت‌الزهرا(س) و همچنین مهد قرآنی از جمله زیرمجموعه‌های این حوزه برای مشارکت مردمی است.

به گفته وی، مردم می‌توانند در زمینه تولید محصولات و خدمات فرهنگ‌مدار نیز با تبلیغات اسلامی همکاری کنند که در این راستا در این بخش مسائلی مانند تولید محصولات و خدماتی که محتوای فرهنگی را به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم به مخاطب عرضه می‌کند مانند فناوری دیجیتال، کتاب و نشر، مد و لباس، ورزش و سلامت برای مشارکت مردم پیشنهاد داده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان درباره مشارکت مردم در بخش اجتماعی و مردمی، یادآور شد: برای فعالیت مردمی در این بخش مسائلی مانند مشارکت در مسائل اجتماعی که منجر به ارتقای هویت اجتماعی اصیل و حل آسیب‌های اجتماعی می‌شود مطرح شده است.

انتهای پیام
captcha