محدودیت تردد شبانه در سمنان لغو شد
کد خبر: 3939047
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

محدودیت تردد شبانه در سمنان لغو شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه هفت شهرستان استان در وضعیت نارنجی هستند، گفت: ممنوعیت تردد ساعت ۲۱ در شهرستان‌ها لغو شده است.

لغو محدودیت تردد کرونایی ساعت۲۱ در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، 14 آذرماه طی سخنانی با اشاره وضعیت اعمال محدودیت‌های کرونایی در سطح استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه هفت شهرستان استان در وضعیت نارنجی قرار داشته و میامی نیز حالت زرد کرونایی به خود گرفته، برخی ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها در استان لغو می‌شود.

وی افزود: ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در شهرستان‌های استان سمنان لغو شده که در این راستا همچنان ورود پلاک‌های غیر بومی به شهرستان‌های نارنجی استان یعنی سمنان، شاهرود، دامغان، سرخه، گرمسار، آرادان و مهدی‌شهر ممنوع است و تنها ورود خودروهای غیر بومی به میامی آزاد محسوب می‌شود.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان سمنان با تأکید بر اینکه افراد بومی که پلاک خودروی‌شان غیر بومی است با ارائه مدارک سکونت و یا اقامت و محل کارشان می‌توانند وارد شهرستان‌های نارنجی استان شوند، افزود: ورود برای پلاک‌های غیر ۹۶ و ۸۶ به هفت شهرستان دیگر استان به جز میامی ممنوع است.

خجسته‌پور با بیان اینکه از شنبه دستگاه‌های اجرایی می‌توانند تا ۵۰ درصد از کارکنان خود را در محل کار داشته باشند، یادآور شد: در هفت شهرستان استان میزان حضور کارکنان بسته به صلاحدید رئیس آن دستگاه می‌تواند تا ۵۰ درصد متغیر باشد که در میامی این عدد تا دو سوم کارکنان است.

به گفته وی، اصناف نیز می‌توانند در گروه‌های یک و دو از فردا بدون محدودیت زمانی فعالیت کنند که گروه‌های اول و دوم یعنی تقریباً تمام اصناف به جز تالارهای عروسی، سالن‌های زیبایی، باشگاه‌های ورزشی پر برخورد، کافه‌سراها، قهوه‌خانه‌ها و… که بر این اساس این رفع محدودیت برای مشاغل ضروری، خدماتی و نیروهای مسلح نخواهد بود و آنها با تمام قوا در محل کار حاضر هستند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه همچنان تردد در محورهای بین شهری استان مانند سابق آزاد است، افزود: تنها محدودیت‌های جاده‌ای که وجود دارد همان عدم ورود پلاک‌های غیر بومی به هفت شهرستان استان به جز میامی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha