مردمی‌بودن رمز ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس است
کد خبر: 3947840
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

مردمی‌بودن رمز ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس است

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم ارزش‌های دفاع مقدس مثل فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع)، دوام و استمرار داشته باشد و انتقال بین نسلی صورت گیرد، باید مردمی باشد گفت: هر اتفاقی که در ابتدا الهی باشد و بعد مردمی شود، ماندگار خواهد شد.

ارسالی جمعه/ استمرار و ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس با مردمی بودن آن تحقق می‌یابد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حمید دامغانی، فرمانده این نهاد عصر روز گذشته، 25 دی در مراسم کلنگ‌زنی احداث یادمان ۳۷ شهید تدارکات تیپ ۱۲ قائم آل‌محمد(عج) استان اظهار کرد: اگر می‌خواهیم ارزش‌های دفاع مقدس مانند فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع)، دوام داشته باشد باید مردمی باشد زیرا  هر اتفاقی که در ابتدا الهی باشد و بعد مردمی شود، ماندگار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه آنچه امروز، دفاع‌مقدس را ماندگار کرده به جهت مردمی بودن آن است یادآور شد: دوران دفاع مقدس و پیروزی آن نتیجه نقش بی‌نظیری بود که مردم  در سراسر کشور ایفا کردند.

فرمانده سپاه استان با اشاره به اینکه هفت تپه مکان بسیار مقدس است افزود: این نقطه محل عروج ۴۰ نفر از بهترین بندگان خدا و شهدای استان سمنان است که در این راستا آنگونه که شایسته است نتوانسته‌ایم نسبت به ارج‌گذاری مقام شهدا و مشهد آنان که محل عروج این عزیزان است کار شایسته و قابل بیانی را به انجام برسانیم.

دامغانی یادآور شد: اگر از حاج قاسم سلیمانی تجلیل می‌کنیم به خاطر این است که تلاش کرد تا هم ویژگی‌های شخصیتی را در خود به وجود آورد و هم آنچه که در توان دارد در راه آرمان‌های خود به انجام برساند که بر این اساس خلوص، شجاعت، ایشان مواردی بود که بی‌نظیر و موجب ماندگاری او شده است.

وی با تأکید بر اینکه به منظور ماندگاری اتفاقات درخشان هشت سال دفاع مقدس ضمن نشان‌گذاری و ایجاد یادمان تلاش خواهیم کرد تا برای همیشه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم، اظهار کرد: تلاش ما بر این است که در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس که محل عروج شهدای ماست، برنامه‌های یادواره شهدا برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha