رصد مشکلات قضایی در سمنان
کد خبر: 3949011
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

رصد مشکلات قضایی در سمنان

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مسائل و مشکلات دستگاه قضائی استان سمنان رصد شده است، گفت: برای رفع این مشکلات و موانع تصمیم گیری خواهد شد.

ارسال پنج شنبه/ رصد مشکلات قضایی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رییس قوه قضاییه صبح امروز 2 بهمن در بدو ورود به استان با بیان اینکه ۲۵ همکار در قوه قضائیه طی روزهای گذشته در سفری به استان مسائل و مشکلات کاری قضائی، اداری و مسائل مردم را مورد بررسی قرار داده‌اند، گفت: مسائل بررسی شده توسط گروه‌های اعزامی، رصد خواهد شد و هرچه از مشکلات توانستیم در استان تصمیم گیری کنیم، امروز برای رفع مشکلات انجام خواهیم داد و آنچه مربوط به مرکز کشور می‌شود، در نخستین نشست‌هایمان در تهران پیگیری می‌کنیم تا سفرهای استانی دارای ضمانت اجرایی باشد.

وی ادامه داد: استان سمنان سه هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده که بر این اساس باید از این مردم و همه همکاران قضائی عذرخواهی کنیم که در اجتماعات مردمی نمی‌توانیم به دلیل کرونا حضور یابیم.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه قصد داشتیم در این سفر با دانشگاهیان و طلاب نیز دیدار داشته باشیم اما به واسطه شرایط کرونایی این امر میسر نیست، افزود: امیدواریم کرونا از سر مردم ایران، امت اسلامی و بشریت کنار برود و بتوانیم در شرایط عادی از نزدیک در جریان مسائل استان قرار گیریم.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان نیز با اشاره به حمایت‌های مردمی و پشتیبانی مردم از دستگاه قضائی، اظهار کرد: دستگاه قضائی هم برای مردم مفید است چرا که حق و حقوق آنان را می‌گیرد و نمی‌گذارد به آنها ظلم شود و هم برای مفسدان خوب است که جلوی آتش جهنم را برایشان می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم همراه دستگاه قضائی هستند اما مطالباتی هم دارند، یادآور شد: یکی از مهمترین مطالبات مردم عدالت، قاطعیت و رسیدگی به امور است که دستگاه قضائی توجه خوبی به آن دارد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه رسیدگی فوری و دقیق به امور مردم، خوشبختانه یکی از موفقیت‌های قوه قضائیه است، متذکر شد: مسئولان و نمایندگان خوبی در استان وجود دارند که باید دست به دست هم از ظرفیت‌های استان سمنان استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha