تمدید نمایشگاه کتاب مشخص نیست/ فروش به 123 میلیارد ریال رسید
کد خبر: 3949293
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

تمدید نمایشگاه کتاب مشخص نیست/ فروش به 123 میلیارد ریال رسید

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در حالی چهارمین روز خود را آغاز کرده که احتمال تمدید برگزاری آن وجود دارد.

نمایشگاه مجازی کتاب تهران تمدید می‌شود؟/ فروش نمایشگاه به 123 میلیارد ریال رسیدبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با ورود به چهارمین روز برگزاری، ۲۴۳ هزار و ۸۶۷ نسخه کتاب به ارزش ۱۲۳ میلیارد و ۴۳۰ میلیون و ۲۴۳ هزار و ۴۶۷ ریال فروش را تجربه کرد.

تاکنون ۵۵ هزار و ۴۴۸ بسته پستی از سوی ناشران به شرکت ملی پست ایران تحویل داده شد که در حال ارسال است و از این تعداد ۲ هزار و ۹۰۵ بسته پستی به دست خریداران رسیده است.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب‌ها به صورت رایگان ارسال می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب از اول تا ششم بهمن به سامانه tehranbookfair.ir مراجعه کنند.

ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت ۲۴ ساعته بوده و کتاب‌های ناشران داخلی با تخفیف ۲۰ درصدی و کتاب‌های ناشران خارجی با تخفیف حداقل ۵۰ درصدی ارائه می‌شود.

نکته مهم دیگر درباره تمدید این نمایشگاه است که حسین صفری، معاون فرهنگ و اقتصاد مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران درباره این مسئله به ایکنا گفت: هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است و علاقه‌مندان سعی کنند در همین زمان تعیین شده به خرید کتاب‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha