برگزاری پیش‌کنگره ۱۷ هزار شهید زن در سمنان
کد خبر: 3949679
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

برگزاری پیش‌کنگره ۱۷ هزار شهید زن در سمنان

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان از برپایی پیش‌کنگره ۱۷ هزار شهید زن در سمنان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: معرفی زنان شهید به نسل جوان و نوجوان جامعه در استان پیگیری می‌شود.

ارسالی دوشنبه/ برگزاری پیش‌کنگره ۱۷ هزار شهیده زن در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مهسا شاه‌حسینی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری شب گذشته، 5 بهمن در جلسه کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان با اشاره به اینکه معرفی زنان شهید به نسل جوان و نوجوان جامعه به طور ویژه در استان در دهه مبارک فجر پیگیری می‌شود گفت: پیش‌کنگره یادواره ۱۷ هزار شهید، در روزهای آینده همزمان با دهه مبارک فجر در استان برگزار می‌شود.

شاه‌حسینی از تدوین بانک اطلاعاتی برخط بانوان شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان خبر داد و افزود: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه زنان و خانواده جمع‌آوری و در حال ارزیابی است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری ادامه داد: تولید فرآورده‌های خبری در قالب اینفوگرافی، موشن‌گرافی با هدف معرفی زنان شهید در دهه مبارک فجر امسال برنامه‌ریزی شده که در این راستا توجه به خانواده معظم شهدا در ایام دهه فجر ضروری است.

شاه‌حسینی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های شهدای حرم، وطن، هشت سال دفاع مقدس و انقلاب در دهه فجر امسال به طور ویژه انجام خواهد شد یادآور شد: معرفی زنان مؤثر انقلاب و خاطره‌گویی در ارتباط با نقش زنان در پیروزی این انقلاب شکوهمند به طور ویژه در گام اجرایی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha