عملکرد صحیح مسئولان موجب امیدواری مردم به‌ نظام می‌شود
کد خبر: 3949689
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

عملکرد صحیح مسئولان موجب امیدواری مردم به‌ نظام می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه عملکرد درست مسئولان موجب امیدواری مردم به‌ نظام و انقلاب می‌شود یادآور شد: مسئولان دستاوردهای این چهار دهه را برای عموم مردم بازگو و برای امیدوار کردن جامعه با عملکرد مثبت خود تلاش کنند.

ارسالی دوشنبه/  ضرورت مردمی‌بودن برنامه‌ها در دهه فجر

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان، عصر روز گذشته، 5 بهمن در نشست برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه فجر استان با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر مجازی و حقیقی در استان باید اجرا شوند یادآور شد: با توجه به نقشه دشمن مبنی بر کم‌رنگ کردن دستاوردهای نظام ضروری است تا برنامه‌های بزرگداشت بی کم‌وکاست برگزار شوند و معتقدیم نباید از اهمیت اجرای آن کاست.

به گفته وی بیشترین شهدا از دل مردم روستاها و عشایر بودند زیرا آنها بیشترین سهم را در پیروزی انقلاب داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان پیشنهاد داد برنامه‌ها با هزینه و دست خود مردم اجرا شود زیرا انقلاب به دست خود مردم بود که به پیروزی رسید و باید مردمی بودن برنامه‌ها محور اصلی باشد.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه عملکرد درست مسئولان موجب امیدواری مردم به‌ نظام و انقلاب می‌شود یادآور شد: مسئولان دستاوردهای این چهار دهه را برای عموم مردم بازگو و برای امیدوار کردن جامعه با عملکرد مثبت خود تلاش کنند.

به گفته امام جمعه سمنان نجات ایران از استبداد داخل و خارج و زمینه‌سازی برای ظهور مهدی موعود از اهداف انقلاب است زیرا امام راحل مسیری را ترسیم کرد که سعادت بشری در آن نهفته است.

انتهای پیام
captcha