افتتاح یادمان شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه‌ای شاهرود
کد خبر: 3949749
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

افتتاح یادمان شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه‌ای شاهرود

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان از افتتاح یادمان شهید گمنام دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود همزمان با ایام‌ دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

ارسالی دوشنبه/ افتتاح یادمان شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه‌ای شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، رضا نقدی، رئیس این دانشگاه امروز، 6 بهمن در جلسه برنامه‌‌‌‌‌ریزی برنامه‌های دهه فجر این دانشگاه از افتتاح یادمان شهید گمنام دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود خبر داد و گفت: احداث بنای یادمان شهدا در محوطه دانشکده یادآور دلاوریها، ایثار و گذشت جوانان این مرز و بوم در سالهای ارزشمند دفاع مقدس برای دانشجویان، اساتید و کارمندان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با مجاهدت امام(ره)، جانفشانی علما، مردم، جوانان و به برکت خون شهدا بیمه شد که بر این اساس امروز دوران تثبیت و صدور پیام‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان با اشاره به گفتمان جهانی انقلاب اسلامی اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل به یک گفتمان جهانی شده و این به برکت خون شهدا است زیرا شهدا تربیت‌‌شده مکتب اسلام و ائمه اطهار(ع) بودند و در این راه نیز به درجات عالی رسیدند.

نقدی از بهره‌برداری سالن ورزشی چند منظوره دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان و چمن مصنوعی و سالن بدنسازی دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود در چهل و دومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: آنچه در کنار علم‌آموزی از اهمیت بالایی در دانشگاه‌ها برخوردار است، توجه به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی است و این مهم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای همواره مورد توجه بوده است.

سکینه ماندگارزاد، رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای شاهرود نیز با اشاره به اینکه از حضور شهید گرانقدر گمنام در این مجموعه دانشگاهی مفتخریم گفت: ما امروز هرچه از عزت و اقتدار و امنیت و آزادی و استقلال داریم مرهون جانبازیهای این عزیزان است که برپایی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را از اهم واجبات دانسته و عملا نشان دادند که در پیروی از خط ولایت و رهبری بی‌پروا آماده جانفشانی هستند

وی ادامه داد: این امر احساس مسئولیت مدیریتی و فرهنگی برای دانشجویان، مسئولان و اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود را ایجاد می‌‌کند.

انتهای پیام
captcha