تقویت سواد رسانه‌ای ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است
کد خبر: 3954329
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

تقویت سواد رسانه‌ای ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است

امام‌جمعه شاهرود با بیان اینکه تقویت سواد رسانه‌ای ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، گفت: این موضوع مهم مطالبه ما از فعالان فرهنگی شهرستان است.

تقویت سواد رسانه‌ای ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از دفتر امام‌‌جمعه شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی،  عصر روز گذشته، 27 بهمن در مراسم رونمایی از پژوهش‌های یک کانون فرهنگی در این شهرستان با اشاره به اینکه تقویت سواد رسانه‌ای ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، گفت: این موضوع مهم مطالبه ما از فعالان فرهنگی شهرستان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: فراگیری سواد رسانه مختص به گروه خاصی نیست و حتی برای زنان خانه‌دار نیز مانند متخصصان حوزه‌های مختلف، طلاب و دانشجویان ضروری است، که در این راستا همه باید پای کار باشند تا با شناخت هجمه دشمنان بتوانیم آنها را خنثی کنیم.

حجت‌الاسلام امینی با اشاره به نقشه‌های مهندسی شده فرهنگی دشمنان علیه ایران  در طی چهل سال با استفاده از ابزارهای مختلف، اظهار کرد: باید هوشیار بود و دانست که فضای مجازی می‌تواند زمین بازی دشمنان باشد.

امام‌جمعه شاهرود با بیان اینکه ناخواسته عموم مردم برای تأمین نیازهای خود مجبور به استفاده از فضای مجازی هستند متذکر شد: بدون آگاهی نباید در این فضا وارد شد، و بر این اساس ارتقای آگاهی‌ها در حوزه سواد رسانه‌ای رسالت بزرگ فعالان فرهنگی است.

وی فضای مجازی را یک فرصت خوب در راستای برنامه‌ها و فعالیت کانون‌های فرهنگی و تربیتی است که باید از آن بهره برد، افزود: باید از این فضا برای خنثی کردن هجمه‌های دشمنان سود جست.

انتهای پیام
captcha