وحدت بین ارکان دولت موجب خدمت‌رسانی بهتر به مردم می‌شود
کد خبر: 3955931
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹

وحدت بین ارکان دولت موجب خدمت‌رسانی بهتر به مردم می‌شود

استاندار سمنان با بیان اینکه وجود وحدت بین ارکان دولت موجب خدمت‌رسانی بهتر به مردم می‌شود، گفت: با اختلاف، کاری از پیش نمی‌‌رود که امیدواریم با هماهنگی دولت و مجلس مشکلات معیشت مردم برطرف شود.

وحدت بین ارکان دولت موجب خدمت‌رسانی بهتر به مردم می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان، عصر روز گذشته 5 اسفند در دیدار با علیرضا آشناگر، استاندار  با اشاره به اهمیت انتخابات پیشرو گفت: همانطور که در مقابله با کرونا جدی رفتار شد، باید در انتخابات سال آینده نیز عاقلانه و جدی عمل شود و از شخص خاصی حمایت نشود.

نماینده ولی فقیه در استان هدف اصلی را مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دانست و افزود: وظیفه روحانیت استان و ائمه جمعه نیز بیطرفی در انتخابات است که شبهه‌ای پیش نیاید.

آشناگر نیز برگزاری انتخابات آرام و سالم را مهمترین دغدغه دولت برشمرد و افزود: در آستانه شروع فعالیت‌های انتخابات سال آینده ستاد انتخابات استان به ریاست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایجاد شده است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات متذکر شد: مجموعه استانداری سمنان تمایلی به اعمال اراده خود در انتخابات ندارد و مردم بهترین انتخاب کنندگان هستند.

استاندار با اشاره به عملکرد خوب ستاد مقابله با کرونا استان، در مقابله با ویروس کرونا، گفت: در حال حاضر به جز شهرستان شاهرود که به تازگی نارنجی شد، سمنان، دامغان،گرمسار و مهدیشهر زرد و آرادان، سرخه و میامی هم آبی هستند.

وی از افزایش تعداد بیماران سرپایی در استان خبر داد و افزود: در طرح شهید سلیمانی از افراد زیادی تست کرونا گرفته شد و بیماریابی زیاد بود اما مرگ و میر به طور چشم‌گیری کاهش یافت.

استاندار وضعیت شیوع کرونا در استان را با ثبات دانست و گفت: ثبات استان شکننده است و اگر مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند، امکان اوج گرفتن شیوع ویروس وجود دارد.

آشناگر با اشاره به اجرای مرحله اول تزریق واکسن در استان با واکسیناسیون کادر درمان اظهار کرد: امید است با تهیه واکسن بیشتر، به سایر گروه‌های پرخطر نیز واکسن تزریق شود و سال آینده، سال خوبی در کنترل شیوع ویروس کرونا باشد.

به گفته وی؛ استان جزو سه استان برتر کشور در کسب رضایت مردمی و دارای رتبه اول کشوری در بهبود فضای کسب و کار است که این نشان‌دهنده فعالیت‌های خوب دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به مردم است.

آشناگر ادامه داد: تمام تلاش مجموعه استانداری سمنان بر این است که در زمان باقی مانده از دولت، طرح‌های ناتمام را به بهره‌برداری برساند و تا آخرین لحظه فعالیت و تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha