درخشش دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان در مسابقه ملی سایکو ماسک
کد خبر: 3956009
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

درخشش دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان در مسابقه ملی سایکو ماسک

دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با درخشش در مسابقه ملی سایکو ماسک، رتبه‌های برتر این مسابقات را به دست آوردند.

درخشش دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان در مسابقه ملی سایکو ماسک

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، در مسابقه ملی سایکو ماسک دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با درخشش در مسابقه ملی سایکو ماسک، رتبه‌های برتر این مسابقات را به دست آوردند.

در این ‌مسابقه ملی، الهام حیدری حیدرآبادی و فاطمه ارشادی‌پور به ترتیب دانشجویان رشته ارتباط تصویری دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان موفق به کسب مقام اول در بخش عکاسی و رتبه دوم بخش پوستر این مسابقات شدند همچنین سیده الهه موسوی، دانشجوی رشته گرافیک دانشکده یاد شده رتبه سوم بخش طراحی را کسب کرد.

این مسابقه ملی به همت دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم با مشارکت مراکز مشاوره، بهداشت و کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت‌روان دانشگاه سمنان و دانشگاه صنعتی شریف در راستای مدیریت بحران کووید ۱۹ و ضرورت اجرای برنامه‌هایی با هدف افزایش همبستگی، همدلی، امید و نشاط در جامعه دانشجویی و نیز به مناسبت پویش دانشجویی سلامت روان برای همه و پویش من ماسک می‌زنم «مسابقه ملی با عنوان سایکو ماسک» ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در سطح کشور برگزار شد.

همچنین مسئولیت اجتماعی، خود شفقتی و دگر شفقتی، کرونا و خانواده کرونا، کرونا و اختلالات روانی، کرونا و آموزش مجازی، کرونا و شادکامی، پسا کرونا، سواد سلامت روان، تاب‌آوری از جمله محورهای بخش سلامت روان و خودمراقبتی و دگر مراقبتی، قطع زنجیره انتقال، کرونا، تغذیه و طب سنتی، مدافعان سلامت، کرونا و محیط زیست، کرونا و زندگی دانشجویی، شهروندان و بیماری مسری، شستشو، ضدعفونی؛ ایمنی یا سلامت، کرونا، تحرک فیزیکی و ماندن در خانه محورهای بخش سلامت جسم این مسابقه بود.

گفتنی است، در مجموع 756 اثر در هفت محور (کاریکاتور، موشن گرافی، پوستر، پادکست، عکاسی، کلیپ و طراحی) به دبیرخانه این دوره از مسابقات ارسال شد که در نهایت ۱۶ اثر از هر محور به مرحله نهائی داوری راه پیدا کرد و هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ترویج تدریجی سواد سلامت روان در پاندمی کووید ۱۹ بود که خوشبخانه با استقبال و مشارکت بی‌نظیر دانشجویان همراه بود.

انتهای پیام
captcha