برگزاری جشنواره «۹ ساله شده‌ام» در سمنان
کد خبر: 3956399
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

برگزاری جشنواره «۹ ساله شده‌ام» در سمنان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان از برگزاری جشنواره «۹ ساله شده‌ام» در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره شامل برنامه‌ها و مسابقات ویژه معارفی و آموزشی جذاب مخصوص دختران نومکلف است که با همکاری این کانون‌ها برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره «۹ ساله شده‌ام» در سمنان

حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان سمنان در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری جشنواره «۹ ساله شده‌ام» در این استان خبر داد و افزود: این جشنواره توسط آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش و ستادهای هماهنگی کانون‌های مساجد و ستادهای اقامه نماز کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شیوع کرونا و محدودیت‌های حضور دانش‌آموزان در مدارس و مساجد مانع از برگزاری جشن‌های تکلیف برای دختران ما شده  که در این راستا جهت رفع این خلاء این جشنواره برای برگزاری مجازی آئین‌های رسیدن به سن تکلیف در دستور کار قرار گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به آنکه حضرت فاطمه معصومه(س) الگوی دختران مسلمان هستند یادآور شد: حرم ایشان نمادی از حرم حضرت فاطمه زهرا(س) است که در این راستا در نظر داریم در روز ۲۱ اسفند ماه همزمان با مبعث پیامبر ختمی مرتبت (ص) جشن همزمان تکیف دختران ۹ ساله را در آستان مقدس این بانوی بزرگوار(س) برگزار و به صورت زنده برای سایر استان‌ها از شبکه‌های مختلف اجتماعی پخش شود.

به گفته وی؛ هدایای ارزنده و متبرک فاطمی، تبلت دانش‌آموزی و ... به دختران برگزیده این جشنواره اهدا می‌شود که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس‌های اینترنتی sale.amfm.ir 9، آیدی کانال شاد به آدرس shad.ir/jashneebadatmedu و آیدی کانال «۹ ساله شده‌ام» در ایتا eitaa.com/joinchat/1673068633Cf1856a447d نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha