جشنواره فرهنگی هنری «رنگ‌ها و نیرنگ‌ها» برگزار می‌شود
کد خبر: 3956503
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
به میزبانی سمنان؛

جشنواره فرهنگی هنری «رنگ‌ها و نیرنگ‌ها» برگزار می‌شود

دبیر جشنواره «رنگ‌ها و نیرنگ‌ها» از برگزاری این جشنواره ملی فرهنگی ـ هنری تحت عنوان «درنگی در فرق انحرافی و عرفان‌های کاذب» به میزبانی سمنان خبر داد.

جشنواره فرهنگی هنری «رنگ‌ها و نیرنگ‌ها» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سعید اعتمادی، دبیر جشنواره «رنگ‌ها و نیرنگ‌ها» امروز، 9 اسفند در جمع خبرنگاران از برگزاری این جشنواره ملی فرهنگی هنری تحت عنوان «درنگی در فرق انحرافی و عرفان‌های کاذب» به میزبانی سمنان خبر داد و گفت: این جشنواره ملی در بخش‌های پوستر، کاریکاتور، فیلم کوتاه، نمایش،پادکست برگزار خواهد شد.

وی افزود: هنرمندان و علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند آثار خود را تا 15 اردیبهشت‌ماه 1400به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که در این راستا آثار دریافتی از سوی داوران بخش‌های مختلف ارزیابی و برگزیدگان در جشنواره که در خردادماه برگزار خواهد شد معرفی می‌شوند.

اعتمادی با اشاره به جوایز این جشنواره گفت: جوایز برگزیدگان از 70 میلیون تا 30 میلیون ریال خواهد بود.

دبیر جشنواره رنگ‌ها و نیرنگ‌ها با اشاره به اینکه هجوم فرهنگ بیگانه به فرهنگ ایرانی اسلامی در سالیان اخیر شدت بیشتری گرفته یادآور شد: اخلال در روند توسعه و نشر و گسترش آموزه های اسلام ناب یکی از سیاست‌های دشمنان از طریق میدان دادن به فرق ضاله و عرفان‌های کاذب است.

وی فضای مجازی را یکی از پایگاه‌های فعالیت فرق ضاله و عرفان‌های کاذب  دانست و گفت: با توجه به استفاده گسترده دشمن از فضای مجازی برای ایجاد سستی در اعتقادات جوانان، ما نیز باید از این فضا برای پاسخ‌دهی به شبهات ایجاد شده و نشر و گسترش آموزه‌های اسلام ناب بهره بگیریم.

اعتمادی هدف از برگزاری این جشنواره را تلاش برای نشر ارزش‌های اسلامی و شکل‌گیری تمدن اسلامی و مقدمه‌ای بر ظهور منجی عالم بشریت برشمرد و گفت: همه ما در پاسداری از ارزش‌های اسلام ناب و مقابله با مکاتب انحرافی و فرق ضاله وظیفه جدی داریم.

به گفته وی؛ جشنواره ملی فرهنگی هنری «درنگی در فرق انحرافی و عرفان‌های کاذب» با مشارکت موسسه نگاه، صداوسیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه علمیه سمنان، تبلیغات اسلامی استان، شهرداری سمنان برگزار می‌شود که در آن به محورهای مختلفی در خصوص فرق ضاله و عرفان‌های کاذبی نظیر: بهاییت، انجمن حجتیه، مسیحیت صهیونیستی، تصوف، عرفان‌های کاذب و دروغین و...پرداخته می‌شود.

انتهای پیام
captcha