وحدت و همدلی در میان مسئولان ضروری است
کد خبر: 3961764
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

وحدت و همدلی در میان مسئولان ضروری است

امام جمعه شهرستان دامغان با بیان اینکه در حال حاضر وحدت، اتحاد، همدلی و تلاش بین مسئولان شهرستان ضروری است، گفت: با برگزاری جلسات ماهانه، در تلاش هستیم تا اقدامات و مشکلات شهری را گام به گام در جهت مصلحت شهر دنبال کنیم.

وحدت و همدلی در بین مسوولان ضروری است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان، امام جمعه دامغان شامگاه 9 فروردین، در نشست ماهانه مسئولان شهری که با حضور نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار برگزار شد، گفت: ایجاد بیمارستان دوم در محل کلینیک رضایی دامغان با توجه به برآورد هزینه‌ بالا و عدم صرفه اقتصادی منتفی است و در حال حاضر، برنامه‌ریزی‌های لازم برای ساخت بیمارستان در محل جدید در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه با حضور مسئولان استانی و شهری در این زمینه برگزار شد که طی این جلسات مقرر شد تا کسب مجوز، جذب خیران و ایجاد بیمارستان خصوصی یا نیمه دولتی را دنبال کنیم، اظهار کرد: در حال حاضر وحدت، اتحاد، همدلی و تلاش بین مسئولان شهرستان به خوبی قابل مشاهده هست.

به گفته حسینیان، برگزاری این نشست‌های صمیمی و حصول نتیجه‌ با استفاده از توان و ظرفیت‌های بسیار زیاد شهرستان، می‌تواند ما را در رسیدن به شهری آباد کمک کند تا بتوانیم شادی را برای مردم هدیه کنیم.

امام جمعه دامغان افزود: استقبال از ماه مبارک رمضان، برپایی مراسم‌های مذهبی و نماز جماعت در سطح شهرستان، موضوع بحث بود که امیدواریم با همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بتوانیم در بهترین شرایط از شادابی، معنویت و معرفت ماه مبارک رمضان بهره‌مند شویم.

علی‌اکبر علیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز به جزئیات ساخت بیمارستان دوم اشاره کرد و گفت: برای تعمیر کلینیک رضایی بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال هزینه پیش‌بینی شده که با این اعتبار، ساخت بیمارستان دوم در محل جدید صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های لازم، بیمارستان ولایت دامغان از لحاظ امکانات بهداشت و درمان، از شرایط خوبی برخوردار است، گفت: در کنار امکانات توان بالای نیروی انسانی در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: با توجه به ورود کرونا انگلیسی به کشور، همه مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از عادی سازی شرایط، عدم استفاده از ماسک و رعایت نکردن فاصله‌گذاری‌های اجتماعی پرهیز کنند.

مهدی بندرآبادی، فرماندار دامغان نیز با تأکید بر اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به ما در راستای ایجاد زندگی آرام کمک می‌کند تا بتوانیم با رعایت اصول بهداشتی به سمت رنگ آبی برای دامغان حرکت کنیم، یادآور شد: رعایت نکته‌های بهداشتی به ما کمک می‌کند تا در زمینه فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی، هنری، فرهنگی و مذهبی در شهر فعالیت داشته باشیم.

بندآبادی افزود: در زمینه برپایی برنامه‌های مذهبی و عقیدتی در ماه مبارک رمضان نیز تابع قوانین ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

انتهای پیام
captcha