ابتلای ۱۵۹ نفر به ویروس کرونا در سمنان
کد خبر: 3961856
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

ابتلای ۱۵۹ نفر به ویروس کرونا در سمنان

طبق آمار ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۹ بیمار کرونایی در استان شناسایی شدند همچنین در این بازه زمانی یک نفر جان خود را از دست داد.

ابتلای ۱۵۹ نفر  به کرونا در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای چهارشنبه، یک بیمار کرونایی در سطح استان جان خود را از دست داد در نتیجه تعداد بیماران فوتی کرونایی در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به عدد ۹۴۱ رسید.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۹ مورد بیمار جدید کرونایی نیز در سطح استان شناسایی شدند و تعداد بیماران بستری استان به عدد ۱۰۷ رسید، که از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون در سطح استان ۲۶ هزار و ۹۸۱ نفر به این بیماری مبتلا شدند که ۱۹ هزار و ۵۸۱ نفر از این بین به صورت سرپایی مداوا و یا جان خود را از دست دادند و هفت هزار و ۹۹۱ نفر نیز بعد از بستری در بیمارستان بهبود و مرخص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای روز چهارشنبه همچنین ۱۳ بیمار کرونایی نیز در سطح استان با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند. بدین ترتیب احتمال تغییر رنگ شهرهای استان وجود دارد.

گفتنی است، هم اکنون پنج شهرستان استان شامل سمنان، گرمسار و مهدی‌شهر، شاهرود و دامغان در وضعیت زرد کرونایی و سه شهرستان دیگر در شرایط آبی قرار دارند.

رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، الزامات بهداشتی، شستشوی دست‌ها، دوری از تجمعات و مهمانی‌ها توصیه مهم مسئولان بهداشت و درمان به مردم است. محدودیت‌ها نیز طبق رنگ‌بندی از شنبه مجدداً احیا می‌شوند.

انتهای پیام
captcha