تغییر وضعیت دو شهر سمنان از وضعیت آبی به زرد
کد خبر: 3961991
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

تغییر وضعیت دو شهر سمنان از وضعیت آبی به زرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: با افزایش میزان شیوع بیماری کرونا در سطح شهرهای تابعه دانشگاه، دو شهرستان سرخه و آرادان از وضعیت آبی به وضعیت زرد تغییر وضعیت دادند.

تغییر وضعیت دو شهر سمنان از وضعیت آبی به زرد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، نوید دانایی، رییس این دانشگاه امروز 12 فروردین با بیان اینکه تعداد شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان که در وضعیت زرد قرار گرفتند به عدد شش رسید، گفت: با تغییر رنگ سرخه و همچنین آرادان از آبی به زرد، هم اکنون همه شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی افزود: این شهرستان‌ها تا روزهای قبل در وضعیت آبی بودند که متأسفانه شیوع بیشتر و افزایش تعداد مراجعان کرونایی به بیمارستان‌ها سبب شد تا ستاد کرونا تغییر وضعیت شهرستان‌های سمنان را اعلام کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه تغییر وضعیت و بازگشت شهرستان‌های تابعه دانشگاه به وضعیت مساعد نیازمند همراهی و همکاری مردم و مسئولان است، اظهار کرد: کاهش و کنترل سیر کرونا با همدلی بین مردم، مسئولان و کادر درمانی امکان‌پذیر است.

به گفته وی؛ هم اکنون از هشت شهرستان استان هفت شهرستان در وضعیت زرد کرونایی و هشدار قرار دارد و تنها شهرستان میامی در شرق استان  است که در وضعیت آبی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha