اجرای طرح پویش «ایران مهربان» در سمنان
کد خبر: 3962315
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

اجرای طرح پویش «ایران مهربان» در سمنان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: «ایران مهربان» پویشی است که شهروندان این استان می‌توانند با هر میزان و مبلغی در حمایت از نیازمندان مشارکت کنند.

اجرای طرح پویش «ایران مهربان» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حسن ویلان، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان امروز 15 فروردین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گام دوم اجرای جذب ۱۳ هزار ۵۰۷ حامی با مشارکت سپاه قائم (عج) استان اجرا می‌شود گفت: جشن جذب این حامیان در روز اکرام و مصادف با پانزدهم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بهره‌مندی از تمامی ظرفیت کارکنان و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه برنامه‌ریزی شده که در مرحله دوم پویش ایران مهربان، ۱۳ هزار ۵۰۷ حامی به جمع حامیان طرح اکرام اضافه خواهند شد.

ویلان با اشاره به اینکه جشن اتمام پویش ایران مهربان با جذب حامیان تا پانزدهم ماه مبارک رمضان هم‌زمان با ولات امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام کلید می‌خورد افزود: شهروندان با ثبت‌نام و پرداخت ماهانه مبلغ ۱۰۰ هزار ریال و یا هر مبلغ دلخواه دیگر می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ و نیز مراجعه به سایت ekram.emdad.ir از روش‌های ثبت‌نام در این طرح است.

به گفته ویلان؛ حامیان از طریق ثبت‌نام در سایت اکرام به نشانی فوق، می‌توانند فرزند خودشان را انتخاب کنند و کمک خود را به‌صورت برخط و مستقیم به کارت فرزند تحت حمایت واریز کنند.

وی متذکر شد: مشارکت‌های مردمی در سال ۹۹ در این استان ۷۳ درصد افزایش یافت و این نهاد در قالب طرحهای مختلف موفق به ایجاد سه هزار و ۵۰۰ شغل شد.

انتهای پیام
captcha