برگزاری ششمین هنرواره عکس «آن» در سمنان
کد خبر: 3963455
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

برگزاری ششمین هنرواره عکس «آن» در سمنان

سرپرست حوزه هنری استان سمنان از برگزاری ششمین هنرواره عکس «آن» در سمنان خبر داد و گفت: هیات داوران ششمین هنرواره عکس «آن» استان سمنان، اثر محمدرضا جرجانی درمقام اول این هنرواره قرار گرفت و رتبه دوم نیز به اثر مریم ابوالحسنی رسید.

برگزاری ششمین هنرواره عکس «آن» در سمنانبه گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، مصطفی حسینی سرپرست حوزه هنری استان امروز 21 فروردین با بیان اینکه همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، ششمین هنرواره عکس «آن» استان در حوزه هنری استان با اعلام برگزیدگان به صورت مجازی به کار خود پایان داد گفت: طبق نظر هیات داوران ششمین هنرواره عکس «آن» استان، اثر محمدرضا جرجانی در مقام اول این هنرواره قرار گرفت و رتبه دوم نیز به اثر مریم ابوالحسنی رسید.

وی ادامه داد: اثر سیدعابد میرمعصومی، عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان و شیما صادقی رتبه سوم این هنرواره را از آن خود کرد.

حسینی با اشاره به اینکه اثر احمد صبوری، کیوان شربتدار، سحر امیرجان، امیرحسین علیداقی، لیلا همتی، پریناز بلوچی، مجید امامی، ساجده میرابوالحسنی، بهاره جلالی، پونه صحافی، اسماعیل طحان و فاطمه رزاقی نیز شایسته تقدیر شناخته شد افزود: داوران این هنرواره، خسرو به‌آیین و ابوالفضل حسنی بودند.

سرپرست حوزه هنری استان با تاکید بر اینکه آثار آن با تاکید بر تولیدمحوری در موضوع‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی و ایران آینده تولید شد متذکر شد:  امید است دوره‌های آینده این هنرواره به سمت پیشرفت و بهبود حرکت کند.

محسن یعقوبی، معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان نیز  یادآور شد: هفتمین دوره از هنرواره استانی عکس«آن» در سال ۱۴۰۰ و در راستای سند تحول حوزه هنری و رویکرد بومی‌گرایی برگزار شد و فعالیت تمامی دفاتر تخصصی حوزه هنری استان در این راستا دنبال می‌شود.

 همچنین زهره پازوکی مسئول دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان گفت: در مجموع ۶۷۰ اثر به دبیرخانه ششمین هنرواره عکس استانی «آن» فرستاده شد که ۱۶ اثر با نظر هیات داوران برای نمایش در نمایشگاه عکس و کتابی با همین نام انتخاب شد.

انتهای پیام
captcha