تاکید بر حضور فعالان و مراکز قرآنی سمنان در نمایشگاه مجازی قرآن کریم
کد خبر: 3964380
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱

تاکید بر حضور فعالان و مراکز قرآنی سمنان در نمایشگاه مجازی قرآن کریم

مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برپایی نمایشگاه مجازی قرآن کریم ویژه ناشران کتابهای دینی و قرآنی و نیز موسسه‌ها و مراکز قرآنی و دینی خبر داد و افزود: ناشران و موسسات استان سمنان نیز در برپایی این نمایشگاه مشارکت فعال داشته باشند.

تاکید بر حضور فعالان و مراکز قرآنی سمنان در نمایشگاه مجازی قرآن کریم

به گزارش ایکنا از سمنان، مجتبی نورمحمدی، مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عصر روز گذشته 24 فروردین در جمع خبرنگاران به صورت مجازی از برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران از 11 تا 21 اردیبهشت (18 تا 28 ماه مبارک رمضان) خبر داد.

وی ادامه داد: بر این اساس کلیه متقاضیان که در یکی از حوزه‌های مختلف قرآنی و دینی دارای محصول و یا خدمات ارزنده‌­ای هستند می‌توانند از تاریخ 23 لغایت 27 فروردین براساس شرایط و ضوابط ذیل نسبت به ارسال درخواست خود برای شرکت در نمایشگاه مجازی قرآن کریم اقدام نمایند.

نورمحمدی در خصوص تبیین شرایط و ضوابط ثبت‌نام «ویژه ناشران کتب دینی و قرآنی» گفت: این نمایشگاه منحصراً برای عرضه و فروش کتاب کاغذی و چاپی است، که ملاک ثبت‌نام و عرضه کتاب در این نمایشگاه، داشتن عناوین کتاب چاپ شده از آغاز سال 1392 تا اسفند 1399 است.

به گفته وی؛ در نمایشگاه مجازی قرآن‌کریم، ناشران صرفاً مجاز به ارائه کتب با موضوعات دین اسلام (رده بندی دیویی 297) و دفاع مقدس هستند.

نورمحمدی در خصوص شرایط و ضوابط ثبت‌نام ویژه مؤسسات و مراکز قرآنی و دینی اظهار کرد: امکان ارائه خدمات ممتاز و ارزنده در عرصه‌های آموزش مجازی قرآن‌کریم، مشاوره دینی، تولید و انتشار محتواهای قرآنی در قالب نرم افزار، سایت، پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی توسط مؤسسه متقاضی در بستر فضای مجازی از مهمترین شرایط در این بخش است.

مسوول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر اینکه در این بخش از نمایشگاه، صرفاً معرفی خدمات و محصولات دینی و قرآنی انجام می‌شود افزود: مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت مؤسسه و یا مرکز مورد نظر، نسبت به دریافت محصول و یا خدمات اقدام نمایند.

نورمحمدی گفت: داشتن مجوز فعالیت معتبر از دستگاه، سازمان و یا نهاد ذی‌صلاح و تکمیل فرم ثبت‌نام شرکت در نمایشگاه مجازی قرآن کریم (جهت مشاهده فرم ثبت نام، به سایت معاونت قرآن و عترت به آدرس www.qia.farhang.gov.ir مراجعه نمایید) از دیگر شرایط این بخش است.

انتهای پیام
captcha