افتتاح پایگاه خبری تحلیلی پیام‌گو سمنان
کد خبر: 3964701
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳

افتتاح پایگاه خبری تحلیلی پیام‌گو سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر ضرورت تلاش بیشتر رسانه‌ها و خبرنگاران برای بیان توانمندی‌های این استان و افزایش سهم استان سمنان در اخبار ملی تاکید کرد و گفت: پایگاه خبری تحلیلی پیام گو سمنان با همین هدف افتتاح شد.

افتتاح پایگاه خبری تحلیلی پیام‌گو سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عصر روز گذشته، 25 فروردین، در مراسم افتتاح پایگاه خبری تحلیلی پیام‌گو سمنان با بیان اینکه متأسفانه سهم این استان در اخبار ملی بسیار کم است گفت: رسانه‌ها باید با بیان و ارائه توانمندی‌های بالای اقتصادی و فرهنگی هنری این استان برای ارتقای سهم استان سمنان در اخبار ملی تلاش کنند.

وی ادامه داد: برای افزایش اعتبارات در دوره‌ای بیان نقاط ضعف و کمبودها مطرح بود، اما امروزه برای جذب و جلب سرمایه‌ها به استان باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان سمنان در سطح ملی مطرح شود و این وظیفه خطیر بر دوش خبرنگاران، رسانه‌ها و پایگاههای خبری فعال در این استان است.

فلاح با اشاره به فعالیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان در برگزاری جشنواره‌های ملی افزود: یکی از اهداف برگزاری جشنواره‌های ملی در این استان بیشتر دیده شدن سمنان در سطح ملی است و این اداره کل با برگزاری جشنواره‌های ملی مطبوعات و رسانه آیات، هنرهای مفهومی رضوی در تلاش است در کنار مطرح کردن قرآن، امام رضا (ع)، هنرهای مفهومی اسم استان نیز در سطح ملی مطرح و دیده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، افتتاح پایگاه خبری تحلیلی پیام گو سمنان در اولین روز ماه مبارک رمضان را به دست اندرکاران آن تبریک گفت و از توجه مسوولان روزنامه پیام استان به فرهنگ و هنر استان و ارائه فعالیت‌های فرهنگی هنری تجلیل کرد.

فلاح، تاسیس پایگاه خبری رسمی را اقدام بسیار مثبت و خوبی برای مقابله با ارائه اخبار جعلی و فعالیت پایگاههای فاقد مجوز دانست و گفت: با تاسیس و فعالیت این پایگاه فعالیت پایگاه‌های جعلی و فاقد مجوز محدود شود و مردم برای کسب اطلاعات و اخبار خود بیشتر به این پایگاههای رسمی و دارای شناسنامه مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، با افتتاح این پایگاه خبری تحلیلی که با مدیر مسئولی مصطفی کواکبیان تأسیس شده شمار پایگاه‌های خبری فعال در استان سمنان به 20 پایگاه افزایش یافت.

انتهای پیام
captcha