برگزاری پیش‌آزمون سراسری قرآن و عترت در سمنان
کد خبر: 3964869
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

برگزاری پیش‌آزمون سراسری قرآن و عترت در سمنان

مسئول امور قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: پیش‌آزمون سراسری قرآن و عترت، دوم اردیبهشت به منظور آشنایی داوطلبان با شیوه برگزاری آزمون سراسری برگزار می‌شود.

برگزاری پیش‌آزمون سراسری قرآن و عترت در سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت این اداره‌ 26 فروردین با بیان اینکه پیش‌آزمون سراسری قرآن و عترت، دوم اردیبهشت از ساعت ۹ به‌منظور آشنایی داوطلبان با شیوه برگزاری آزمون سراسری برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان شرکت در این پیش‌آزمون می‌توانند از طریق سامانه quranedu.ir نسبت به حضور در نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت اقدام کنند.

وی ادامه داد: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت طبق برنامه‌ریزی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هشتم تا دهم اردیبهشت همزمان با ۱۵ تا ۱۷ رمضان و ولادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.

نورمحمدی با اشاره به اینکه در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت دو هزار و ۵۳۸ نفر در استان سمنان ثبت‌ نام کردند، اظهار کرد: ثبت‌ نام آزمون امسال در ۱۴ رشته شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در دو رشته ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره، بخش معارف اهل بیت(ع) در سه رشته حفظ و مفاهیم نهج‌البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومان است.

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان گفت: حفظ قرآن کریم در رشته‌های حفظ و مفاهیم جزء ۳۰، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم پنج جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم نیز ثبت‌ نام انجام شد.

انتهای پیام
captcha