اجرای 75 برنامه قرآنی به‌مناسبت ماه رمضان در سمنان
کد خبر: 3964881
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

اجرای 75 برنامه قرآنی به‌مناسبت ماه رمضان در سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای ۷۵ عنوان ویژه‌برنامه قرآنی و فرهنگی در ماه مبارک رمضان در سطح استان و با همکاری بیش از ۵۰ مؤسسه قرآن و عترت خبر داد.

اجرای 75 برنامه قرآنی به مناسبت ماه رمضان در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، 26 فروردین در نشست مجازی با رسانه‌ها از تدارک  ۷۵ عنوان برنامه و فعالیت فرهنگی هنری برای ماه رمضان در سطح استان خبر داد و گفت: ارشاد اسلامی، مراکز قرآنی و مؤسسات قرآن و عترت مجری این برنامه‌ها هستند.

وی افزود: ۱۰ عنوان فعالیت در شهرستان سمنان، ۲۰ عنوان در شهرستان شاهرود، ۱۴ عنوان در دامغان، ۹ عنوان در آرادان، هفت عنوان در شهرستان میامی، شش عنوان در گرمسار، پنج عنوان در سرخه و چهار عنوان در شهرستان مهدی شهر اجرا می‌شود.

فلاح استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی را محور اصلی این برنامه‌ها برشمرد و گفت: این برنامه‌ها با استفاده از بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های ماه رمضان را تفسیر و قرائت روزانه یک جزء قرآن کریم، با حضور و مشارکت کارشناسان در شهرستان‌های استان بیان کرد و افزود: سخنرانی‌های تربیتی و دینی ویژه مادران قرآن‌آموز تحت‌ پوشش خانه‌های عترت و مؤسسات قرآن از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در ماه رمضان است.

وی متذکر شد: برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی در فضای مجازی از جمله مهمترین برنامه‌های ماه رمضان خواهد بود و مردم می‌توانند برای حضور مجازی در این برنامه‌ها به سایت www.semnan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha