نسخه ویدئویی ترتیل «کریم منصوری» تولید شد
کد خبر: 3965130
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
به همت مرکز اشعاع اسلامی؛

نسخه ویدئویی ترتیل «کریم منصوری» تولید شد

مرکز اشعاع اسلامی نسخه ویدئویی تلاوت ترتیل قرآن که از سوی کریم منصوری،‌ قاری بین‌المللی کشورمان پیش از این انجام شده بود را با هدف انتشار در فضای بین‌المللی تولید کرده است.

تولید نسخه ویدئویی ترتیل «کریم منصوری»

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کلباسی، معاون مرکز اشعاع اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، از تولید ویدئویی تلاوت ترتیل کریم منصوری، قاری بین‌المللی کشورمان با کیفیت بسیار بالا (4K) خبر داد و گفت: به فضل و توفیق الهی این ویدیوها با طراحی فاخر و ویژه جزء‌خوانی در ماه مبارک رمضان در مرکز اشعاع اسلامی تولید و منتشر شده است. این کار به لحاظ سبک طراحی و کیفیت کار جزء نمونه‌های کم نظیر است.

وی افزود: این اثر صوتی و تصویری قرآنی به لحاظ کیفیت و طراحی فاخر از جمله بهترین ویدیوهای تولید شده قرآنی در جهان اسلام است و هم اکنون با بالاترین کیفیت به صورت UHD در دسترس مسلمانان علاقمند در سراسر جهان قرار گرفته است.

کلباسی در مود هدف تولید این اثر بیان کرد: هدف ما از تولید این اثر قرآنی و انتشار بین‌المللی آن، نشر تلاوت‌های قاریان ایرانی و شیعه و پاسخی عملی به شبهات بی‌اساس وهابیت در خصوص تفاوت قرآن شیعیان با سایر مسلمانان و گامی عملی در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی است و امیدواریم با حمایت و توجه جامعه قرآنی تولید و نشر این‌گونه آثار ادامه پیدا کند.

معاون مرکز اشعاع اسلامی همچنین اظهار کرد: این کار با هدف نشر در فضای بین‌الملل و بهره‌مندی تمام مسلمانان از تلاوت‌های شیعی از طریق بارگذاری در فضای «آپارات» و «یوتیوب» صورت می‌گیرد. برای تولید این اثر بیش از 500 ساعت کار فشرده صورت گرفته است.

وی در ادامه در مورد فعالیت‌های مرکز اشعاع اسلامی،‌ بیان کرد: این مرکز به آدرس www.islam4u.com از سال ۱۳۷۶ تا کنون از جمله پیشگامان حضور در فضای مجازی در خصوص نشر فرهنگ اهل بیت(ع) بوده و آثار متعددی در این خصوص تولید و منتشر کرده است. این وب سایت فعالیت‌های مربوط به نشر فرهنگ تشیع به زبان عربی را انجام می‌دهد و بیش از یک میلیون و 200 هزار بازدید در ماه دارد که در ایام ماه مبارک رمضان این بازدید به مراتب بالاتر می‌رود.

علاقمندان می‌توانند جهت مشاهده ویدیوهای تلاوت با کیفیت فول اچ دی در آپارات به نشانی www.aparat.com/playlist/937457 و جهت مشاهده ویدیوی تلاوت با کیفیت (4K) به کانال مرکز اشعاع اسلامی در یوتیوب www.youtube.com/c/islam4u و یا به وبسایت مرکز اشعاع اسلامی مراجعه نمایند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۲
0
1
بسیار عالیه
خدا قوت
عباس
|
Netherlands
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۶:۴۸
0
0
کار جالب و مفیدی هستش خدا به همتون اجر بده
captcha