اجرای طرح حفظ سوره مبارکه «انسان» به مناسبت ماه مبارک رمضان در سمنان
کد خبر: 3966441
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

اجرای طرح حفظ سوره مبارکه «انسان» به مناسبت ماه مبارک رمضان در سمنان

مدیر موسسه قرآن و عترت آصال از برگزاری طرح حفظ سوره مبارکه انسان به مناسبت ماه مبارک رمضان در سمنان خبر داد.

اجرای طرح حفظ سوره مبارکه «انسان» به مناسبت ماه مبارک رمضان در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سید روح الله طاهری،مدیر موسسه قرآن و عترت آصال امروز 2 اردیبهشت گفت: در طرح حفظ سوره انسان که به صورت رایگان برگزار شده در کانال این موسسه هر روز به یک آیه از این سوره پرداخته می شود.

وی ادامه داد: متن آیه، ترجمه آیه، ترجمه لغات دشوار و ترتیل آیه با صدای استاد منشاوی در کانال به صورت روزانه یک آیه بارگذاری می شود و مخاطب با خواندن آیه و گوش دادن ترتیل آیه می‌تواند آیه را حفظ کند.
طاهری با اشاره به اینکه نکات مربوط به روش حفظ و مرور محفوظات و ... نیز به صورت روزانه در اختیار اعضای کانال قرار می‌گیرد تا به کمک آن بتوانند با بهترین کیفیت و در کمترین زمان آیه را حفظ کنند اظهار کرد: علاوه بر موارد فوق تفسیر سوره با بیان سیدروح الله طاهری به صورت صوتی نیز ارائه می‌شود تا آشنایی مخاطب با سوره افزایش یابد.

مدیر موسسه قرآن و عترت آصال افزود: در پایان ماه مبارک به طور همه جانبه بر معنا، تفسیر و حفظ سوره انسان تسلط یابد که در این راستا در پایان حفظ هر ۵ آیه، حافظان آیات را تلاوت کرده و برای مربی حفظ ارسال می‌کنند و از این طریق اشکالات احتمالی را برطرف و در پایان این طرح از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

نشانی موسسه قرآنی آصال در سامانه ایتا itaa.com/nedaye_asmany_ASAL و واتساپ chat.whatsapp.com/COpB16cK3prLswOCtgjk3N است.

انتهای پیام
captcha