عزل سریع مدیران و کارکنان متخلف شهرداری سمنان
کد خبر: 3967183
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

عزل سریع مدیران و کارکنان متخلف شهرداری سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد استانی مبارزه با کرونا با ارسال مکاتبه به شهرداری سمنان خواستار عزل سریع و با قید فوریت خاطیان حوزه واکسن کرونا شد.

عزل سریع مدیران و کارکنان متخلف شهرداری سمنانبه گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، عصر روز گذشته، 5 اردیبهشت در نامه‌ای به شهردار سمنان، خواستار برکناری ۲ نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری شد.

وی در این نامه آورده است: با عنایت به بررسی‌های به عمل آمده، ۲ نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان واجد شرایط دریافت واکسن (COVID ۱۹) نبوده‌اند، نسبت به دریافت و استفاده از واکسن اقدام کردند.

در ادامه نامه آمده است: در راستای اجرای دستور ابلاغی معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، نسبت به عزل این افراد از مسئولیت با قید فوریت اقدام و نتیجه را اعلام کنید.

خجسته‌پور ادامه داد: لازم به توضیح است با توجه به بررسی انجام فرآیندها، هیچگونه تقصیری متوجه متولیان امر در دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیست.

انتهای پیام
captcha