تقدیر از ۶۷ فرهنگی برگزیده سمنانی
کد خبر: 3968664
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

تقدیر از ۶۷ فرهنگی برگزیده سمنانی

رئیس ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان سمنان گفت: ۶۷ نفر از فرهنگیان برگزیده منطقه‌ای و استانی به مناسبت هفته معلم در این استان تقدیر می‌شوند.

تقدیر از 67 فرهنگی برگزیده سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد دستورانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، عصر روز گذشته، 11 اردیبهشت ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم با اشاره به اینکه آیین‌های نمادین گرامیداشت مقام معلم در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان امسال برگزار می‌شود گفت: تغییر محسوسی در برنامه‌های امسال نسبت به سال‌های گذشته صورت گرفته است.

دستورانی ادامه داد: سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با توجه به شرایط خاص کرونایی که کشور درگیر آن بود، به تحول اساسی در روش‌های آموزش، انعطاف در روش‌ها و به‌کارگیری ابزارهای نوین آموزش از راه دور نیاز داشت و آموزش و پرورش نیز در همین راستا گام برداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده در این استان در دوران شیوع کرونا و آموزش مجازی یادآور شد: بخشی از آموزش‌هایی که در دوران کرونا ارائه شد، در پساکرونا نیز ادامه می‌یابد و تداوم تلاش‌های مجازی به‌طور جدی در برنامه قرار دارد.

غفار محمدی، رئیس ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان نیز افزود: امسال برنامه کشوری تقدیر از معلمان بر اساس خوداظهاری و معرفی فعالیت‌هایی که فرهنگیان داشته‌اند، در سامانه ضمن خدمت آموزش و پرورش طراحی شد و سه هزار و ۴۲۲ نفر در استان سمنان در آن ثبت‌نام کردند.

به گفته وی؛ از این تعداد، یک هزار و ۷۸۶ نفر معلم در طرح اول آثار خود را ارائه کردند و درنهایت، ۲۹۸ نفر آثار تأییدشده را به مرحله منطقه‌ای ارائه دادند.

محمدی با تأکید بر اینکه 46 نفر از این افراد به مرحله استانی و هشت نفر نیز به مرحله کشوری راه یافتند و سه نفر در سطح کشوری تقدیر می‌شوند یادآور شد: از امروز تا انتهای هفته بزرگداشت مقام معلم، از ۶۷ نفر از برگزیدگان منطقه‌ای و استانی تقدیر می‌شود؛ از این تعداد، ۴۶ نفر در طرح اول حائز رتبه‌های برتر شده بودند. 17 نفر از این معلمان دارای رتبه‌های استانی و ۲۹ نفر نیز دارای رتبه‌های شهرستانی هستند.

رئیس ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان با اشاره به اینکه ۲۱ نفر نیز در طرح استانی تجلیل از فرهنگیان جای گرفته‌اند که فقط معلمان را در خود نمی‌گنجاند؛ اظهار کرد: مدیران مدارس، پیشکسوتان تعلیم و تربیت، معلم‌یاران، نیروهای مدارس غیردولتی، مربیان بهداشت، مربیان پرورشی و .. نیز در میان برگزیدگان این بخش قرار دارند.

محمدی گفت: زنگ سپاس معلم امروز در استان سمنان به‌طور نمادین نواخته و در مراسمی، از معلمان و پیشکسوتان تعلیم و تربیت در این استان تقدیر شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در هفته بزرگداشت مقام معلم در استان پیش‌بینی شده گفت: این برنامه‌ها با مشارکت حداکثری فرهنگیان و معلمان و بیشتر به‌صورت غیرحضوری و در فضای مجازی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha