برگزاری مسابقات کتابخوانی مجازی کودکان ویژه ماه رمضان در سرخه
کد خبر: 3968968
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

برگزاری مسابقات کتابخوانی مجازی کودکان ویژه ماه رمضان در سرخه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه از برگزاری سلسله مسابقات کتابخوانی مجازی کودکان ویژه کتابخانه‌های روستایی این شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان همراه با قصه‌های قرآنی خبر داد.

برگزاری مسابقات کتابخوانی مجازی کودکان ویژه ماه مبارک رمضان در سرخه

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علی فیض، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه، امروز، 13 اردیبهشت از برگزاری سلسله مسابقات کتابخوانی مجازی کودکان ویژه کتابخانه‌های روستایی این شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان همراه با قصه‌های قرآنی خبر داد.

وی ادامه داد: مسابقات کتابخوانی مجازی کودکان همراه با قصه‌های قرآنی از کتاب‌های مورچه‌ها در ملک سلیمان و سگ یاران غار با همکاری این اداره و کتابخانه‌های عمومی روستاهای افتر، لاسجرد، مؤمن‌آباد برگزار می‌شود.

فیض با اشاره به اینکه فایل پی‌دی‌اف کتاب‌های مورد نظر ویژه کودکان رده سنی هشت تا 12 سال در فضای مجازی بارگذاری شده یادآور شد: پس از چهار روز خوانش سؤالات کتاب مربوطه برای مسابقه در فضای مجازی ارائه و کودکان و نوجوانان 15 دقیقه فرصت دارند به سؤالات پاسخ دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه متذکر شد: پاسخ‌ها در برگه‌ای دست‌نویس همراه با نام و نام خانوادگی به ادمین واتساپ کتابخانه عمومی ارسال می‌شود و به افرادی که جواب صحیح داده باشند به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: این مسابقه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه عمومی شهرستان سرخه، کتابخانه‌های عمومی شهید حسینعلی نوروزی افتر، شهید غلامرضا شهروی لاسجرد و شیخ محمود مزدقانی مؤمن‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha