پذیرش ۴۹۴ شرکت‌کننده سمنانی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3969937
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷

پذیرش ۴۹۴ شرکت‌کننده سمنانی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از قبولی ۴۹۴ نفر از شرکت‌کنندگان این استان در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد.

قبولی 494 نفر از شرکت‌کنندگان سمنانی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

به گزارش ایکنا از سمنان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز، 18 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: از بین یک هزار و 618 نفر شرکت‌کننده در آزمون مجازی قرآن و عترت این تعداد موفق به گذراندن آزمون شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد قبولی در این استان در رشته حفظ و مفاهیم جزء 30 قرآن کریم با 417 نفر بوده اظهار کرد: سبک زندگی معصومین(ع) با 317 نفر و حفظ و مفاهیم نهج‌البلاغه با 261 نفر در رده‌های بعدی قرار دارند.

نورمحمدی ادامه داد: از بین 54 نفر شرکت‌کننده در بخش حفظ کل قرآن نیز 18 نفر موفق به کسب قبولی شده  که در این راستا به کارکنان دستگاههای اجرایی که در رشته سبک زندگی معصومین (ع) در این آزمون شرکت و قبول شده‌اند گواهینامه ضمن خدمت به مدت 18 ساعت تعلق می‌گیرد.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با تأکید بر اینکه شرکت‌کنندگان برای اطلاع از وضعیت خود در آزمون همچنان می‌توانند به سامانه‌ای که در آن آزمون داده‌اند مراجعه کنند یادآور شد: قبول‌شدگان این آزمون از 25 اردیبهشت می‌توانند برای دریافت گواهینامه قبولی به این سامانه مراجعه کنند.

نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در روزهای هشتم تا یازدهم اردیبهشت بصورت مجازی و از طریق سامانه quranedu.ir در 14 رشته برگزار شد.

انتهای پیام
captcha