ارسال بیش از 80 اثر به نخستین جشنواره «رنگ‌ها و نیرنگ‌ها» در سمنان
کد خبر: 3970552
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

ارسال بیش از 80 اثر به نخستین جشنواره «رنگ‌ها و نیرنگ‌ها» در سمنان

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ارسال بیش از ۸۰ اثر به جشنواره رنگ‌ها و نیرنگ‌ها خبر داد.

ارسال بیش از 80 اثر به نخستین جشنواره «رنگ‌ها و نیرنگ‌ها» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ابوالفضل دلارام، معاون هنری و سینمایی این اداره کل امروز 20 اردیبهشت از ارسال بیش از ۸۰ اثر به جشنواره رنگ‌ها و نیرنگ‌ها خبر داد و گفت: جشنواره رنگ‌ها نیرنگ‌ها با هدف آشکار کردن اهداف شوم فرقه‌های نوظهور و ضاله با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تبلیغات اسلامی قم، شهرداری سمنان و حوزه علمیه برگزار می‌شود.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: پایان خرداد آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رنگ‌ها و نیرنگ‌ها است که این جشنواره در بخش‌های پوستر، موشن‌گرافیک، کاریکاتور، مستند، داستان، انیمیشن، رادیو و نمایشنامه نویسی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش محتوایی در 24 موضوع مشخص برگزار می‌شود افزود: داوری آثار رسیده نیز در دو بخش محتوایی و تکنیکی انجام می‌شود.

دلارام هدف از برگزاری این جشنواره فرهنگی، هنری را مقابله فرهنگی و هنری با فرقه‌های ضاله و عرفان‌های کاذب برشمرد و گفت: محورهای این جشنواره شامل فرقه‌ها، فرقه ضاله بهائیت، مسیحیت صهیونیستی، عرفان‌های کاذب و فرقه‌های نوظهور، انجمن حجتیه، تصوف و جریان‌های انحرافی فرقه‌های متصوفه است.

معاون هنری و سینمایی این اداره کل یادآور شد: هنرمندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند تا پایان خرداد آثار خود را در قالب‌های تعریف‌شده در سایت جشنواره به نشانی http://Nayranghafestival.ir بارگذاری نمایند.

انتهای پیام
captcha