آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد در دامغان
کد خبر: 3971734
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد در دامغان

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان دامغان گفت: خیران نیک‌اندیش دامغانی با کمک بیش از ۷۷ میلیون تومانی، زمینه آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد را فراهم کردند.

آزادی 11 زندانی جرائم غیر عمد در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد خطیب‌زاده، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان دامغان امروز، 26 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خیران نیک‌اندیش دامغانی با کمک بیش از ۷۷ میلیون تومانی خود زمینه آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد را فراهم کردند، گفت: دو زندانی جرایم غیر عمد در زندان دامغان وجود دارد که برای آزادی این افراد به ۵۵۰ میلیون تومان کمک مالی نیاز است.

وی ادامه داد: ۶۰ خانواده زندانی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان قرار دارند که هر سه ماه یک بار از کمک‌های نقدی و غیر نقدی این انجمن برخوردار می‌شوند.

خطیب‌زاده با اشاره به اینکه هر سه ماه یک بار ۳۷ میلیون تومان کمک نقدی و ۵۰ میلیون تومان کمک غیر نقدی در بین خانواده‌های زندانی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان در شهرستان دامغان با کمک‌های خیرین و مردم توزیع می‌شود از پروژه در حال ساخت این انجمن  خبر داد و گفت: این پروژه خدماتی رفاهی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای ساخت و تکمیل آن ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha