مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مهمترین رویکرد بسیج اساتید سمنانی
کد خبر: 3973634
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مهمترین رویکرد بسیج اساتید سمنانی

رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان با تاکید بر اینکه بیان شاخصه‌‌های کاندیدای اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب از دیگر مسائل مورد توجه بسیج اساتید است یادآور شد: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مهمترین رویکرد بسیج اساتید سمنانی است.

آزادسازی خرمشهر؛نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد روحانی مقدم، رئیس سازمان بسیج اساتید استان شب گذشته 3 خرداد در گردهمایی گفتمان‌سازی جبهه علمی فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با تاکید بر اینکه آزادسازی خرمشهر ، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است افزود: شهدا با ایمان و اخلاص برای دفاع از اسلام و سرزمین اسلامی مجاهدانه تلاش کردند و امروز مهمترین وظیفه ما تداوم راه آنها است.

وی بر اهمیت حضور در انتخابات با مراجعه به بیانات رهبری اشاره کرد و گفت : «انقلاب اسلامی»، «نظام اسلامی»، «دولت اسلامی»، «کشور اسلامی» و «تشکیل تمدن اسلامی» مراحل پنج‌گانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

به گفته رئیس سازمان بسیج اساتید استان؛ برای حاکم شدن دولت اسلامی در کشور نیازمند زیرساخت ‌هایی است که طی این ۴۰ سال زیرساخت ها و قوانین لازم برای تحقق دولت اسلامی فراهم شده است.

روحانی‌مقدم با تاکید بر اینکه انتخابات موجب استقرار رسیدن دولت اسلامی است افزود: دولت اسلامی دولتی است که رفتار ، گفتار و عملکردش منطبق با ضوابط اسلامی باشد و ارتباط بین دولت و مردم دو سویه باشد و باید تلاش شود تا دولتی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب شکل گیرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان با تاکید بر اینکه بیان شاخصه‌‌های کاندیدای اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب از دیگر مسائل مورد توجه بسیج اساتید است یادآور شد: بسیج اساتید در راستای انتخابات پیش رو دو رویکرد مهم را بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب دنبال می‌کند که یکی از آنها مشارکت حداکثری و دیگری انتخاب اصلح است.

رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان از ایجاد جبهه علمی فرهنگی انقلاب در بسیج اساتید استان خبر داد و افزود: در این خصوص مشکلات در سطح استان و کشور شناسایی شده و راهکارهای علمی و دقیق ارائه گردد تا مسائل و مشکلات با دیدی علمی و دقیق توسط دانشگاهیان و اساتید متخصص و متعهد برطرف شود.

حجت‌الاسلام کهساری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان نیز حضور آگاهانه و همراه با بصیرت در صحنه انتخابات، یعنی سهیم شدن در سرنوشت کشوری که هر گوشه از خاکش بوی مقاومت،ایثار و ولایت‌مداری می‌دهد.

وی ادامه داد: پیروزی در عملیات بیت‌المقدس و سایر عملیات تا قبل از دخالت ابزار، ایمان بود و در کلیه عملیات‌ها قبل از آنکه رزمندگان و مسلح به سلاح ظاهری شوند با برگزاری جلسات توسل دعا و تضرع به درگاه الهی با معنویت مسلط می‌شدند و با انگیزه و به شوق لقای الهی در این مسیر حرکت می‌کردند.

کهساری با تاکید بر اینکه امروز میدان‌های مختلفی در دستان ما است  و خرمشهر به ما می‌گوید اگر در میدان نبرد قوی بودید در میدان دیپلماسی هم می‌توانید نیرومند ظاهر شوید اظهار کرد: در آزادی خرمشهر این حزب و این گروه نبود بلکه جبهه خودی در برابر جبهه دشمن بود و اکنون جبهه پیش رو اصل مشارکت در انتخابات است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان متذکر شد: در سالروز آزادسازی خرمشهر این پیام را از شهدای آزادی خرمشهر بگیریم و به آن عمل کنیم و هم خودمان و هم اطرافیانمان را نسبت به مشارکت و بهترین انتخاب در مسئله انتخابات راهنمایی نماییم.

انتهای پیام
captcha