برپایی پویش‌های «فراق یار» و «نامه‌ای به روح‌الله»
کد خبر: 3975131
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
بیابانی خبر داد:

برپایی پویش‌های «فراق یار» و «نامه‌ای به روح‌الله»

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور ضمن تشریح برنامه‌های این سازمان در ایام رحلت امام خمینی(ره)، پویش‌های «فراق یار و نامه‌ای به روح‌الله» را از مهمترین برنامه‌های سازمان بسیج جامعه زنان کشور در این ایام برشمرد.

مینا بیابانی، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، در گفت‌وگو با ایکنا، به تشریح برنامه‌های این سازمان در ایام رحلت بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) پرداخت و اظهار کرد: یکی از برنامه‌های بسیج بانوان کشور در این ایام، برگزاری مسابقه ۴۲ برای سه گروه سنی مختلف کودکان، جوانان و بزرگسالان است که مربوط به وصیت‌نامه سیاسی ـ الهی امام(ره) خواهد بود.

وی با بیان اینکه این مسابقه بیشتر جنبه آموزشی خواهد داشت، گفت: برگزاری برنامه «او سرباز امام بود» در فضای مجازی و حقیقی، برنامه دیگر بسیج جامعه بانوان در ایام رحلت امام(ره) است که در این برنامه نسبت به تبیین بعد ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری مکتب شهید سلیمانی اقدام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد: برگزاری نشست رسانه‌ای کارشناس‌محور با موضوع مؤلفه‌های انتخاب اصلح از نظر امام(ره) برای انتخاب رئیس‌جمهور اصلح نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی این ایام اجرایی خواهد شد.

بیابانی افزود: برگزاری ایستگاه مطالعه، پویش نامه‌ای به روح‌الله، پویش فراق یار (اهدای گل و بسته فرهنگی در بهشت زهرا(س))، برگزاری نشست‌های روشنگری در سطح تمامی پایگاه‌های مقاومت با عنوان شاخصه‌های انتخاب اصلح از دیدگاه امام خمینی(ره) و نیز برگزاری مسابقه نقاشی پویش «من هم سرباز امام خمینی‌ام» ویژه کودکان از جمله برنامه‌های بسیج جامعه بانوان در استان‌های مختلف کشور است.

وی با اشاره به موضوع فضاسازی شهری از سوی بسیج جامعه بانوان در شهرهای مختلف کشور، بیان کرد: برگزاری مسابقه با موضوع وصیت‌نامه سیاسی ـ الهی امام(ره)، برگزاری اردوی زیارتی و نشست روشنگری برای بانوان بسیجی، برپایی دورهمی و غبارروبی گلزار شهدا با موضوع سالگرد ارتحال امام(ره)، برگزاری یادواره‌های مجازی، اعطای کمک‌های مؤمنانه با قرار دادن وصیت‌نامه امام(ره) در بسته‌های معیشتی و ... از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور تصریح کرد: برگزاری مراسم سوگواری و نشر کلیپ و عکس نوشته از دیگر برنامه‌هایی است که از سوی جامعه بسیج بانوان در این ایام برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha