ویژه‌برنامه‌های بصیرت‌افزایی برای رأی اولی‌ها در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3975860
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰

ویژه‌برنامه‌های بصیرت‌افزایی برای رأی اولی‌ها در همدان برگزار می‌شود

مسئول کانون مساجد استان همدان از برگزاری ویژه‌برنامه بصیرت‌افزایی برای رأی اولی‌ها خبر داد و گفت: این جلسات به‌صورت حضوری و یا جلسات وبیناری با کارشناسان مطرح و دانشگاهی، اساتید حوزه علمیه و کارشناسان مسائل سیاسی برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های بصیرت افزایی برای رأی اولی‌ها در همدان برگزار می‌شودحمیدرضا ناهیدی‌فرد، مسئول کانون مساجد استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: بیش از 60 درصد کانون‌های مساجد استان ویژه‌برنامه‌های مختلفی را در آستانه انتخابات برگزار می‌کنند که یکی از آن‌ها بصیرت‌افزایی برای جوانان و به‌خصوص برای رأی اولی‌ها است.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در قالب جلسات بصیرت‌افزایی به‌صورت حضوری و یا جلسات وبیناری با کارشناسان مطرح و دانشگاهی، اساتید حوزه علمیه و کارشناسان مسائل سیاسی در خبرگزاری‌ها و جراید استان برگزار می‌شود.

ناهیدی‌فرد یادآور شد: دکتر زاکانی، دبیر ستاد کانون‌های مساجد کشور نیز از طریق شبکه مجازی و کانال‌های کانون برای اعضا و مدیران کانون برنامه سخنرانی اجرا و در زمینه ابعاد مختلف شخصیتی امام راحل، بصیرت‌افزایی در حوزه انتخابات به بیان مطالبی خواهد پرداخت.

مسئول کانون مساجد استان همدان اظهار کرد: با توجه به مجازی شدن فعالیت‌های کانون مساجد، این کانون از طریق فضای مجازی در مباحث ایجاد اشتیاق و بصیرت‌افزایی به‌منظور حضور حداکثری و آگاهانه مردم به انتشار کلیپ‌ها، پیام‌های صوتی و تصویری در قالب موشن گرافی و اینفوگرافی می‌پردازد.

وی تأکید کرد: کانون مساجد استان به هیچ وجه به‌صورت مستقیم به حمایت از گروه خاصی نخواهد پرداخت.

ناهیدی‌فرد گفت: همچنین کانون مساجد سراسر استان به هیچ وجه از وسایل و ابزارهای دولتی این کانون نمی‌تواند در جهت حمایت و یا رد کاندیدهای ریاست جمهوری و یا شورای شهر استفاده کند.

مسئول کانون مساجد استان تصریح کرد: در حال حاضر برنامه‌های تبلیغاتی کانون برای ایجاد شوق و اشتیاق در جهت شرکت مردم در انتخابات آغاز شده و تا زمان لازم برای تبلیغات کاندیدها ادامه خواهد یافت.

ناهیدی‌فرد تأکید کرد: امیدواریم مردم با شرکت در انتخابات و انتخاب فردی اصلح و انقلابی در جهت رفع مشکلات کشور بر آیند و امنیت کشور را با حضور حداکثری خود بار دیگر تضمین کنند.

مسئول کانون مساجد استان همدان نیز از برپایی نمایشگاه ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری شهرداری و ستاد برگزاری نماز جمعه اقدام به برگزاری در روزهای 14، 15 و 16 خردادماه خبر داد.

وی یادآور شد: این نمایشگاه برای کودکان و نوجوانان در دو بخش دختر و پسر برگزار شد که شرکت‌کنندگان آثار خود را در قالب نقاشی و قصه‌گویی در غرفه‌های مستقر در میدان امام در معرض دید عموم قرار دادند.

ناهیدی‌فرد اظهار کرد: نوجوانان نیز داستان‌های کوتاهی را ارائه کردند، قصه‌گویی و نقاشی در زمینه دشمن‌شناسی و همچنین امام خمینی‌(ره) برگزار شد.

وی همچنین از اجرای ویژه‌برنامه شناساندن امام خمینی(ره) به کودکان خبر داد و گفت: این برنامه از سوی حجت‌الاسلام شکری و اسکندری به‌صورت حضوری در میدان امام برگزار شد که این دو استاد خاطرات امام در برخورد با کودکان را با زبانی کودکانه برای کودکان حاضر در نمایشگاه و والدین آن‌ها اجرا کردند.

انتهای پیام
captcha