راه‌اندازی کاروان‌های شادی در زنجان
کد خبر: 3977903
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
به مناسبت دهه کرامت انجام می‌شود؛

راه‌اندازی کاروان‌های شادی در زنجان

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: تبلیغات، فضاسازی و تزئینات متحدالشکل، راه‌اندازی کاروان‌های شادی و گروه سرود از برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

راه‌اندازی کاروان‌های شادی در زنجانحجت‌الاسلام سیدموسی موسوی، معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از زنجان، ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت سالروز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه اظهار کرد: این اداره برای این ایام تدارک ویژه‌ای دیده است که تبلیغات، فضاسازی و تزئینات متحدالشکل، راه‌اندازی کاروان‌های شادی و گروه سرود، پخش نماهنگ‌های مرتبط در ایام دهه کرامت و نورافشانی در شب ولادت حضرت امام رضا(ع) از برنامه‌های این دهه است.

وی اجرای مسابقه با جایزه برای نام‌های رضا و معصومه، فعالیت در فضای مجازی، اجرای برنامه مشترک و استقبال از خادمان افتخاری حرم مطهر رضوی و برگزاری جشن‌های ولادت و بزرگداشت امامزادگان با کسب مجوزهای لازم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌‌های دهه کرامت است.

این مسئول امامزادگان را تجلی رحمت الهی خواند و گفت: امامزادگان نمایندگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در ایران اسلامی بوده و با توجه به علت‌های مختلفی مردم شریف ایران میزبان فرزندان اهل بیت(ع) بوده و این بزرگواران در شهرها و روستاها سبب برکات معنوی و محل مراجعه مردم هستند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه مردم همواره امامزادگان را واسطه فیض و طلب حاجات خود از خداوند قرار می‌دهند، ابراز کرد: امامزادگان و بقاع متبرکه پناهگاه و محل آرامش مردم هستند و مردم با ارتباط با این بزرگواران راه‌های مناسبی برای گشودن گرفتاری‌های مادی و معنوی پیدا می‌کنند.

وی تعداد امازادگان استان زنجان را 132 باب برشمرد و گفت: با اجرای برنامه‌های مختلف این اماکن به قطب فرهنگی کشور تبدیل خواهند شد و اکنون بازسازی تعدادی از آن‌ها در دستور کار قرار دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به بقعه قیدار نبی(ع) اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha