استقرار ۹ شعبه اخذ رأی در حرم مطهر بانوی کرامت
کد خبر: 3978280
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

استقرار ۹ شعبه اخذ رأی در حرم مطهر بانوی کرامت

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت از استقرار ۹ شعبه اخذ رأی ویژه آقایان و بانوان خبر داد و گفت: مردم همیشه در صحنه می‌توانند با حضور در شعب اخذ رأی حرم مطهر علاوه بر عمل به تکلیف سیاسی خود از فیض زیارت نیز بهره‌مند شوند.

استقرار ۹ شعبه اخذ رأی در حرم مطهر بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اشرف عبدی، با بیان اینکه در حرم مطهر بانوی کرامت ۹ شعبه اخذ رأی فعال است، اظهار کرد: یک شعبه مشترک آقایان و بانوان ۵ شعبه ویژه آقایان و ۳ شعبه نیز ویژه بانوان خواهد بود.

وی افزود: در صحن صاحب‌الزمان(عج) یک شعبه ویژه آقایان و یک شعبه ویژه بانوان، در کتابخانه فاطمی یک شعبه ویژه بانوان و یک شعبه ویژه آقایان و در مسجد اعظم یک شعبه مشترک بانوان و آقایان مستقر خواهد بود.

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: شعبه‌های درب شماره ۹ حرم مطهر، مقبره مرحوم دولابی در صحن امام هادی(ع) و حجره ۳۵ در صحن امام رضا(ع) ویژه آقایان، و شعبه حجره ۲۵ صحن امام رضا(ع) نیز ویژه بانوان است.

وی با بیان اینکه خادمان آستان مقدس بانوی کرامت شرایط را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در حرم مطهر حضرت معصومه(س) فراهم کرده اند، افزود: در هر شعبه ۹ میز و بیش از ۲۰ صندلی خواهد بود تا با رعایت فاصله‌های فیزیکی شاهد برگزاری انتخاباتی سالم به همراه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشیم.

عبدی ادامه داد: همزمان با سراسر کشور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز انتخابات رأس ساعت ۷ صبح آغاز شده و تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ادامه خواهد داشت و مردم همیشه در صحنه می‌توانند با حضور در شعب اخذ رأی حرم مطهر علاوه بر عمل به تکلیف سیاسی خود از فیض زیارت نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha