برگزاری شب شعر با موضوع ولادت امام رضا(ع) در سمنان
کد خبر: 3979564
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

برگزاری شب شعر با موضوع ولادت امام رضا(ع) در سمنان

مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با بیان اینکه شب شعر سمنان با موضوع ولادت امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: کانون شعر و ادب دبیرخانه برگزار کننده این محفل بوده است.

برگزاری شب شعر سمنان با موضوع ولادت امام رضا(ع) در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد امین حقیقت، مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان  شب گذشته، 1 تیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شب شعر سمنان با موضوع ولادت امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: در این محفل شعرای آئینی سرشناس استان و کشور حضور داشتند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ و سیره رضوی در زمره محورهای این محفل بود، افزود: مهدی رحیمی شاعر آئینی برجسته کشور در این نشست آخرین سروده خود در وصف امام رضا(ع) را خوانش کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با بیان اینکه حضور شعرای استانی در این برنامه و ارائه اشعار مرتبط با فرهنگ ناب رضوی می‌تواند زمینه ساز اشاعه این فرهنگ در بین سایر هنرمندان باشد، متذکر شد: این گونه محافل باعث تقویت روحیه وفاق و همدلی در بین هنرمندان استان خواهد شد.

حقیقت متذکر شد: کانون شعر و ادب دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی می‌تواند پاتوقی برای فرهنگ دوستان و شعرای استان در جهت ترویج و گسترش فرهنگ شعر ولایی باشد که امید است شاعران عرصه هنر تلاش کنند تا با اشعاری به روز، در وصف ائمه اطهار (ع) برای تحقق اشاعه فرهنگ رضوی گام بردارند.

انتهای پیام
captcha